تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶

نفت تهران، محروم از همه جا!

در فاصله کمتر از ۹ ساعت مانده به دیدار نفت تهران و سپیدرود رشت، تیم تهرانی از داشتن گرمکن ورزشی، بازیکنان جدید و بازی در لیگ برتر محروم است.
رویداد۲۴-در فاصله کمتر از ۹ ساعت مانده به دیدار نفت تهران و سپیدرود رشت، تیم تهرانی از داشتن گرمکن ورزشی، بازیکنان جدید و بازی در لیگ برتر محروم است.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از امروز (پنج‌شنبه) با دیدار سیاه جامگان و ذوب‌آهن آغاز می‌شود تا همه مردم دوباره شور و هیجان فوتبال را در شهر و روستای خود حس کنند.

البته امسال تفاوتی با سال‌های قبل دارد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تاکنون سفت و سخت ایستاده‌اند تا جلوی فعالیت باشگاه‌های بدهکار را در فصل نقل و انتقالات بگیرند. سازمان لیگ دیروز اعلام کرد که هفت باشگاه گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان، ذوب‌آهن، سایپا، فولاد، استقلال خوزستان و پارس‌جنوبی توانسته‌اند تاییدیه های لازم برای ثبت قراردادهای جدیدشان را کسب کنند و بدین ترتیب تنها این باشگاه‌ها هستند که توانایی استفاده از بازیکنان جدیدشان را دارند و باشگاه‌هایی که مجوز ندارند تنها می‌توانند از بازیکنانی که از فصل قبل با آنها قرارداد داشتند استفاده کنند.

باشگاه نفت تهران که برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بوده، امروز (پنج‌شنبه) باید در شرایطی به مصاف سپیدرود تازه لیگ برتری شده برود که نه تنها نتوانسته تاییدیه‌ای برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش در سازمان لیگ کسب کند بلکه با نامه دبیرکل فدراسیون هم روبه‌رو است که جلوی فعالیت فوتبالی این باشگاه در فصل جدید فوتبال ایران گرفته شده است.

بدین ترتیب نفتی‌ها درحال حاضر تا نتوانند تاییدیه‌های لازم را با امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ تحویل دهند، حتی ممکن است دیدار نفت تهران و سپیدرود رشت لغو شود، چه رسد به استفاده آنها از بازیکنان جدید! به همین دلیل مسعود عرفانیان سرپرست باشگاه نفت امروز پیگیر کارهای تیمش است تا شاید بتواند برای نفت کار کند.

نکته جالب دیگر درباره نفت این است که اغلب بازیکنانی که از قبل با این تیم قرارداد داشتند مانند آرش رضاوند، عباس بوعذار، توحید غلامی و... که از مهره‌های اصلی فصل گذشته علی دایی در نفت بودند، پس از این که کمتر از ۵۰ درصد از قرارداد فصل گذشته‌شان را دریافت کردند، با فسخ یک طرفه قرارداداشان از این تیم جدا شدند و در حال حاضر کارت بازی تنها ۱۰ بازیکن نفت صادر شده و احتمالا حمید درخشان ناچار است که در بازی نخست، با بازیکنان امیدش به میدان برود.

نکته دیگر و شاید غم انگیز نفت این است که آنها از شب گذشته برای دیدار با سپیدرود به اردو رفته‌اند اما تمام بازیکنان این تیم لباس متحد الشکل برای پوشیدن در اختیار ندارند. در تصاویری که از وعده صبحانه این تیم منتشر شده بازیکنان این تیم با لباس و شلوار مختلف حاضر شده‌اند و این برای تیمی که امروز در لیگ برتر و چند ماه بعد در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از نمایندگان ایران شرکت می‌کند مساله ناراحت کننده‌ای است. البته طبق اخباری که از تیم نفت به گوش رسیده این پیراهن‌ها هم توسط علی کریمی برای نفتی‌ها خریداری شده و اگر کریمی نبود همین معدود پیراهن‌های متحد الشکل را هم در اختیار نداشتند. اخباری هم وجود دارد که نفتی‌ها هنوز گرمکن برای بازیکنانشان خریداری نکرده‌اند!

باید دید سرنوشت نفت تهران به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا چه می‌شود و آیا این تیم می‌تواند با سر و سامان دادن به بدهی‌هایش تا ۹ شهریور ماه مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند یا نه؛ چیزی که با وضعیت فعلی این باشگاه امری محال به نظر می‌رسد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان