تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶

امیدواریم تا پنج سال آینده حجم تبادل تجاری تهران و مسقط به پنج میلیارد دلار برسد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با عبدالله بن ناصر الحراصی رئیس محترم رادیو و تلویزیون سلطنت عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رویداد۲۴-سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با عبدالله بن ناصر الحراصی رئیس محترم رادیو و تلویزیون سلطنت عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.بله گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی در این دیدار از روابط ممتاز میان دو کشور تجلیل کرده و به آغاز تحول در تقویت روابط اقتصادی و حرکت به سوی تعاملات اقتصادی خبر داد و گفت: ما امیدواریم تا پنج سال آینده حجم تبادل تجاری میان دو کشور به پنج میلیارد دلار برسد.

او همچنین اشاره کرد که دو کشور با سابقه تاریخی، تمدنی و فرهنگی مشترک می‌توانند بیش از پیش در بخش‌های مختلف فرهنگی و به ویژه صداوسیما با یکدیگر همکاری و تبادل نظر داشته باشند. 

نوری شاهرودی در ادامه این دیدار همچنین از آمادگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران جهت همکاری با کشور دوست و برادر عمان در حوزه‌های مختلف خبر دادند. 

عبدالله بن ناصر الحراصی، رئیس رادیو و تلویزیون سلطنت عمان نیز با تمجید از شخصیت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی و یادآوری دوران سفارت ایشان در طرابلس و ریاض اظهار داشت: اطمینان داریم با حضور شما روابط میان دو کشور دوست و برادر در تمامی زمینه‌ها توسعه خواهد یافت.

او در ادامه به معرفی شبکه رادیو و تلویزیون آن کشور متشکل از چهار کانال تلویزیونی (ورزش، عمومی، فرهنگ و ادب و مباشر) و پنج رادیو (کودک و نوجوان، قرآن کریم، موسیقی کلاسیک، عمومی و خبری ) پرداخت.

طرفین در این دیدار زمینه‌های همکاری میان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو و تلویزیون سلطنت عمان را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر میان دستگاه‌های مذکور در هر دو کشور تاکید کردند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان