تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶

موفقیت نفتی ها در ثبت قرارداد بازیکنان /استقلال و پرسپولیس هنوز مشکل دارند

به نظر می رسد مشکل نفتی ها برای ثبت قرارداد بازیکنانشان به صورت کلی رفع شده و در حال حاضر تنها تیم های پرسپولیس واستقلال با چنین مشکلی مواجه باشند.

رویداد۲۴-به نظر می رسد مشکل نفتی ها برای ثبت قرارداد بازیکنانشان به صورت کلی رفع شده و در حال حاضر تنها تیم های پرسپولیس واستقلال با چنین مشکلی مواجه باشند. به دنبال تلاش مسئولان باشگاه نفت تهران برای ثبت قرارداد بازیکنان این تیم در هیئت فوتبال و سازمان لیگ، سرانجام آن ها موفق شدند تا مجوز ثبت قراردادشان را به دست آورند.

منصور عرفانیان، سرپرست باشگاه و فرامرز ورمقانی سرپرست تیم نفت صبح امروز مذاکرات مختلفی را با دبیر کل و اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انجام دادند و در نهایت با ارائه ضمانت پرداخت بخشی از بدهی های این باشگاه توانستند ازکمیته انضباطی برای ثبت قرارداد مجوز بگیرند.

از طرفی با توجه به اینکه شاگردان حمید درخشان هم اکنون در اردوی پیش بازی مقابل سپیدرود حضور دارند، مسئولان باشگاه نفت برگه تائیدیه قرارداد بازیکنان این تیم را با امضا آن ها تنظیم کرده و پس از مذاکره با حبیب الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران در محل سازمان لیگ برای ثبت این برگه ها در هیئت فوتبال به توافق رسیدند.

به این ترتیب به نظر می رسد مشکل نفتی ها برای ثبت قرارداد بازیکنانشان به صورت کلی رفع شده و در حال حاضر تنها تیم های پرسپولیس واستقلال با چنین مشکلی مواجه باشند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان