تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

واکنش پرسپولیس به شایعات دباره منشا

خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: منشا از همان روز ابتدایی که به پرسپولیس آمد تمرین می کند و با چنین حاشیه هایی کاری ندارد.

رویداد۲۴-خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: منشا از همان روز ابتدایی که به پرسپولیس آمد تمرین می کند و با چنین حاشیه هایی کاری ندارد.مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس حضور منشا در باشگاه پرسپولیس را برای دریافت رضایتنامه کذب محض خواند.

پندار خمارلو ضمن بیان مطلب فوق گفت: به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد. منشا در این چند روز، هیچ جلسه ای نداشته است. او از همان روز ابتدایی که به پرسپولیس آمد تمرین می کند و با چنین حاشیه هایی کاری ندارد. خیلی محکم چنین مباحثی را تکذیب می کنم! همه چیز سر جای خودش است و با نظم و انضباط خاصی در حال انجام کارهای مهم تری هستیم و فرصت نداریم به چنین فرضیاتی پاسخ بدهیم.
خمارلو درباره حضور منشا در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز اظهار داشت: هر از چندگاهی این کمیته چنین دعوت هایی را انجام می دهد. در جریان جزییات ماجرا نیستم و نمی توانم بگویم چه صحبتی درباره مدل موی او شده است.
وی درباره اینکه قرار است باشگاه پرسپولیس در هفته جاری، مطالبات دستیاران مانوئل ژوزه را پرداخت کند تصریح کرد: از فیفا درخواست کردیم زمان مقرر برای پرداخت بدهی مان را مشخص کند. کارهای خوبی هم برای جذب درآمد و پرداخت بدهی های باشگاه صورت گرفته است تا بتوانیم این پول را پرداخت کنیم.  از طریق وزارتخانه که امکان کمک مالی وجود ندارد. قسمتی از این پول را هم از طریق کمک های هواداری به دست آورده ایم. امیدواربه پرداخت این مبلغ در آینده ای نزدیک هستیم. ما در کنار پرداخت پول به طلبکاران، وظیفه داریم به قراردادهای جاری بازیکنان و کادر فنی نیز عمل کنیم. پس نمی توانیم تمام بودجه را صرف پرداخت بدهی کنیم.
خمارلو درباره بحث به وجود آمده در باره درآمد این باشگاه از بلیت فروشی مربوط به فصل گذشته تصریح کرد: خودتان قضاوت کنید که در همین یک ماه گذشته، چهار عدد مختلف از تعداد هوادارانمان از سوی سازمان لیگ اعلام شده است. همین موضوع کاملا مشخص است که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. مگر می شود پیمانکار مربوط به این کار، از پرسپولیس بیشتر پول بگیرد!؟ گزارش ناظران بازی موجود است و در آن مشخص است که در هر بازی چقدر هوادار داشتیم. ما فقط حقمان را در این زمینه می خواهیم. نه کمتر و نه بیشتر. این موضوع تنها به پرسپولیس مربوط تمی شود و باشگاهها نیازمند این هستند تا از این طریق پول دریافت کنند.
 

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان