تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
معصومه ابتکار:

محمد خاتمی الهام‌بخش همه در حوزه محیط زیست است/ دولت یازدهم به حق دولت محیط‌زیست بود

رییس سابق سازمان حفاظت از محیط‌زیست با بیان اینکه دولت یازدهم به حق دولت محیط‌ زیست نامیده شد گفت: رییس‌جمهور در بسیاری از مسائل ورود کردند و با حمایت‌های خود موجب شدند بتوانیم گام‌های استواری در حوزه محیط زیست برداریم.

رویداد۲۴-رییس سابق سازمان حفاظت از محیط‌زیست با بیان اینکه دولت یازدهم به حق دولت محیط‌ زیست نامیده شد گفت: رییس‌جمهور در بسیاری از مسائل ورود کردند و با حمایت‌های خود موجب شدند بتوانیم گام‌های استواری در حوزه محیط زیست برداریم.معصومه ابتکار در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و محبت مردم ادامه داد: از همراهی مقام معظم رهبری به خصوص سخنرانی سال ۹۳ ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم. از سوی دیگر  از مردم  که در این مسیر  هرگز محیط زیست را رها نکردند قدرادنی می‌کنم.

رییس سابق سازمان حفاظت از محیط‌زیست ضمن آرزوی شادی برای روح بلند هاشمی رفسنجانی افزود: دولت یازدهم به حق دولت محیط‌ زیست نامیده شد و از حمایت‌های شخص رییس جمهور  تشکر و قدردانی می‌کنم. ایشان شخصا در مسائل ورود کردند و با حمایت‌های خود موجب شدند بتوانیم گام‌های استواری در حوزه محیط زیست برداریم.

ابتکار ادامه داد: به لطف زحمات آقای جهانگیری توانستیم تعداد کم نظیری از مصوبه٬ لوایح و قوانین را به ثمر برسانیم.

او ضمن تشکر ویژه از سید محمد خاتمی او را الهام بخش همه در حوزه محیط زیست دانست و گفت: در این جا از محیط‌بانان فداکار بویژه ۱۱۹ محیط‌بان شهید تشکر ویژه می‌کنم.

ابتکار در پایان سخنان خود از همه کارکنان٬ معاونت‌ها و کارشناسان سازمان محیط زیست که در طول چهار سال گذشته او را همراهی می‌کردند، قدردانی کرد.

حکم مسئولیت رییس سازمان حفاظت از محیط زیست توسط جهانگیری٬ معاون اول رئیس‌جمهور به عیسی کلانتری اهدا شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان