تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

سرپرست استقلال : بازی تدارکاتی در عراق شایعه است

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: هیچ خبری نیست و نامه‌ای در مورد این بازی به باشگاه نرسیده است، تا الان برگزاری این بازی شایعه است. شاید استقلال قطر با عراقی ها صحبت کرده است؟

رویداد۲۴-سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: هیچ خبری نیست و نامه‌ای در مورد این بازی به باشگاه نرسیده است، تا الان برگزاری این بازی شایعه است. شاید استقلال قطر با عراقی ها صحبت کرده است؟نصرالله عبداللهی ددر رابطه با شرایط استقلال در آستانه بازی با سایپا گفت: شرایط خوبی داریم و برای بازی با سایپا آماده‌ایم.

وی در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی افزود: ما مجبوریم که در این ورزشگاه بازی کنیم البته چمن دستگردی نسبت به تختی شرایط بهتری دارد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارات وزیر ورزش عراق مبنی بر برگزاری بازی با تیم نیروهوایی در این کشور تصریح کرد: هیچ خبری نیست و نامه‌ای در مورد این بازی به باشگاه نرسیده است. تا الان برگزاری این  بازی شایعه است. شاید استقلال قطر با عراقی ها صحبت کرده است؟
عبداللهی در مورد شرایط مصدومان استقلال و مصدومیت‌های پرتعداد خسرو حیدری گفت: میلاد زکی‌پور، خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی به بازی با سایپا نمی‌رسند البته خسرو مشکل خاصی ندارد و بزودی هم پس از این بازی به ترکیب تیم اضافه می‌‌شود.
وی در مورد عملکرد ضعیف خط حمله استقلال در سه هفته‌ای که از لیگ گذشته تصریح کرد: نگران این مساله نیستیم.
مدیر تیم استقلال در مورد شکایت استقلالی‌ها از میناوند هم اعلام کرد: باشگاه وکیل حقوقی دارد و او کارهای مربوط به این موضوع را پیگیری می‌کند.

منبع: میزان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان