تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

صالحی توانایی اداره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد/ تصمیم نهایی برای حضورم در مسئولیت سخنگویی دولت را رییس‌جمهور خواهد گرفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم تصدی مسئولیت سخنگویی دولت و معاونت اطلاع‌رسانی را منوط به تصمیم رئیس جمهور دانست.

رویداد۲۴-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم تصدی مسئولیت سخنگویی دولت و معاونت اطلاع‌رسانی را منوط به تصمیم رئیس جمهور دانست.سیدرضا صالحی امیری در پاسخ به این سوال که مهمترین اقدام و اولویت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم چه باید باشد؟ گفت: دارا بودن یک برنامه استراتژیک برای اداره دستگاه بزرگ ارشاد است.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سیدعباس صالحی به دلیل عدم آشنایی با حوزه سینما، تئاتر و حوزه‌های دیگر وزارت ارشاد قادر به تحمل فشارها نخواهد نبود؟ اظهار داشت: آقای صالحی از مدیران خدوم، دلسوز و علاقه‌مند به حوزه مباحث فرهنگی است و به اعتقاد من، ایشان توانایی اداره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم در پاسخ به این سوال که مذاکرات شما با رئیس جمهور برای تصدی مسئولیت سخنگویی دولت و معاونت اطلاع‌رسانی به کجا رسید؟ تصریح کرد: تصمیم نهایی در این باره را آقای رئیس جمهور خواهد گرفت. همه ما بنا داریم تا به رئیس جمهور کمک کنیم تا ایشان موفق شوند بنابراین هر تصمیمی از سوی ایشان اتخاذ شود، به ایشان کمک می‌کنیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان