تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

فحاشی یک نماینده به ظریف

عبدالله سامری، نماینده خرمشهر در مجلس در میان دفاع محمدجواد ظریف از برنامه های خود برای وزارت امور خارجه با استفاده از الفاظ رکیک به او فحاشی کرد.
رویداد۲۴-دومین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی درساعت هشت و سیزده دقیقه 25 مرداد ماه با حضور 247 نفر از نمایندگان مجلس آغاز و با حاشیه هایی همراه شد.
 
عبدالله سامری، نماینده  مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی  در میان دفاع محمدجواد ظریف از برنامه های خود برای وزارت امور خارجه با استفاده از الفاظ رکیک به او فحاشی کرد.

در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه، ظریف در حال بیان دستاوردهای برجام بود که در این هنگام عبدالله سامری نماینده خرمشهر با فریاد او را به دروغگویی متهم کرد.

هنگامی که او مشغول فریاد زدن  بود محبی نیا و حسن بیگی سعی در آرام کردن او داشتند که او برای لحظاتی آرام شد اما با جمع شدن تعداد بیشتر دیگری از نمایندگان در اطراف وی همچون ادیانی، خادمی، لاهوتی و ذوالنوری یک مرتبه سامری داد زد و گفت که همه‌اش دروغ و دروغ می‌گوید.

نمایندگان او را بلند کردند تا به گوشه‌ای از مجلس برده و آرام کنند که سامری با هتاکی به ظریف گفت: اقتصاد خراب شده است.

در این هنگام سامری را به گوشه‌ای از مجلس بردند و تعدادی از نمایندگلان دور او جمع شدند، دقایقی بعد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس نمایندگان را متفرق کرد و مشغول گفت‌وگو با سامری شد که پس از صلوات نمایندگان وزیر پیشنهادی امور خارجه به سخنان خود ادامه داد.
 
منبع: جماران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان