تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

رحیمی: انتخابات شورای شهر لواسان تایید شد

علی رضا رحیمی رییس هیت نظارت بر انتخابات شورایهای شهر و روستای استان تهران فرآیند انتخابات شورای شهر لواسان را سالم و بعد از انتخابات شورای شهر تهران سالم ترین انتخابات دانست.

رویداد۲۴-علی رضا رحیمی رییس هیت نظارت بر انتخابات شورایهای شهر و روستای استان تهران فرآیند انتخابات شورای شهر لواسان را سالم و بعد از انتخابات شورای شهر تهران سالم ترین انتخابات دانست. رییس هیت نظارت بر انتخابات شورایهای شهر و روستای استان تهران مطالب منتشره در باره ابطال انتخابات شورای شهر لواسان را بی‌پایه و کذب جهت و تحت شعاع قرار دادن انتخاب شهردار در این عنوان کرد.

علی رضا رحیمی با اشاره به طرح برخی شایعات درباره انتخابات شورای شهر لواسان اظهار کرد: با توجه به فرایند سالم انتخابات لواسان این انتخابات بعد از انتخابات شورای شهر تهران سالم‌ترین انتخابات  بوده و مطالبی که درخصوص ابطال انتخابات شورای شهر لواسان مطرح شد اساسا درست نبود.

وی اضافه کرد: مطالب منتشر در این زمینه بی‌پایه و کذب بوده  و کسانی که چنین شائبه هایی را ایجاد می‌کنند باید مورد پیگیری قرار گیرند، مشخصا دادستان شمیرانات و فرماندار مسئولیت دارند به این موضوع ورود کنند. چرا که به نظر می رسد عده ای ‌که منافعشان قطع شده و دستشان از بیت‌المال کوتاه شده مبادرت به ایجا جو روانی می‌کنند.

 نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه همه باید ظرفیت روانی حضور در رقابت‌ها و شکست و پیروزی را داشته باشند، تصریح کرد:  این رای مردم  است که در انتخابات تعیین کننده است.

رحیمی با بیان اینکه طرح این شایعات  و جو سازی‌ها در آستانه تشکیل شورای شهر جدید و انتخاب شهردار در راستای فشار برای انتخاب شهردار است خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر باید پاک‌دستی، مردم داری و نظارت پذیری و پاسخگویی را ملاک  قرار دهند و تحت فشار افرادی که نگاه فرصت‌طلبانه دارند، قرار نگیرند. طبیعتا شورای شهر در تصمیم گیری خود مستقل است و هر تصمیمی که بگیرید همان معتبر و قانونی خواهد بود.

رییس هیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران در ادامه با بیان اینکه انتخابات شورای شهر لواسان در سه مرحله مورد تایید  قرار گرفته است، اظهار کرد: علاوه بر هیات نظارت شهرستان شمیرانات هیات نظارت استان تهران انتخابات شورای شهر لواسان را تایید کرد و علی‌رغم جو سازی در مدت زمان طرح شکایات حتی یک شکایت به این ستاد ارسال نشد و هیات نظارت بر انتخابات بررسی ‌های لازم را انجام داد  و علی‌رغم این که نیاز به تایید هیات مرکزی نداشت تایید کرد و هیچ جای شبه‌ای برای مراجع قانونی قرار نداده است .

وی در پایان اظهار کرد:  اینکه عده ای با استفاده از فرصت شهرداری این شائبه‌ها را درست کنند ، مراجع قضایی باید تصمیم مقتضی را اعلام کنند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان