تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

نخستین جشنواره رسانه در حوزه رفاه اجتماعی برگزار می‌شود

نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی در حوزه رفاه اجتماعی با رویکرد نقد عوامل اثرگذار در ایجاد فقر برگزار می‌شود.

رویداد۲۴-نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی در حوزه رفاه اجتماعی با رویکرد نقد عوامل اثرگذار در ایجاد فقر برگزار می‌شود.دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی در حوزه رفاه اجتماعی، محورهای ۸ گانه این جشنواره اعلام کرد.

۱-بیکاری (تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری). ۲- اعتیاد (تاثیر فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن بر خانواده).۳- طلاق (تاثیر فقر در افزایش آمار طلاق). ۴- حاشیه نشینی (تاثیر فقر در افزایش حاشیه نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستاها به شهرها). ۵- زنان (تاثیر فقر در زندگی زنان بی سرپرست و بدسرپرست). ۶- کودکان کار (تاثیر فقر در افزایش آمار کودکان کار). ۷- معلولیت (تاثیر فقر در افزایش آمار معلولان) و ۸- سیاست های اجرایی (نقد اجرای سیاست های غلط در حوزه فقرزدایی) محورهای این جشنواره هستند.

دبیرخانه این جشنواره  در مورد ضوابط و مقررات شرکت اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند اصل آثار انتشار یافته خود را در سال ۱۳۹۵ (به همراه فایل word) به ضمیمه فرم شرکت در جشنواره تا پایان وقت اداری روز ۱۰ مهر جهت شرکت در بخش انتخاب آثار به نشانی poverty.journalismfestival.com ارسال کنند.

 این دبیرخانه سایت www.iaocsc.ir  و شماره ۰۲۱- ۸۸۸۵۱۷۰۸۲ داخلی ۳۱۲ را به عنوان کانال های ارتباطی برای دریافت فرم شرکت و کسب اطلاعات بیشتر اعلام کرد.

معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات مراسم اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان را همزمان با روز جهانی فقرزدایی  در ۲۵ مهر ماه  برگزار خواهند کرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان