تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با رویداد۲۴ خبر داد:

انصراف ‎ربیعی‌ از مناظره با پورابراهیمی

احتمال انصراف علی ربیعی برای حضور در جلسه مناظره با رئیس کمیسیون اقتصادی در فراکسیون شفاف‌سازی به ریاست محمود صادقی، نماینده تهران بسیار زیاد است.
رویداد۲۴- انصراف علی ربیعی برای حضور در جلسه مناظره با رئیس کمیسیون اقتصادی در فراکسیون شفاف‌سازی به ریاست محمود صادقی، نماینده تهران بسیار زیاد است.

باوجودآنکه محمود صادقی، نماینده مردم تهران در حساب کاربری توئیتر خود نوشته بود که به‌منظور روشن شدن مواردی که محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با ادامه فعالیت علی ربیعی مطرح کرده، بنا است تا مناظره‌ای بین او و علی ربیعی صورت گیرد، اما احتمال داده می‌شود که وزیر پیشنهادی کار از این مناظره انصراف دهد.

یک منبع آگاه در این رابطه بهرویداد۲۴   گفت: باوجودآنکه از علی ربیعی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در این جلسه دعوت به‌عمل‌آمده است، اما در حال حاضر به دلیل احتیاط دراین‌باره که احتمال بیان سخنانی وجود دارد که ممکن است بر میزان آرا او از سوی اعضای خانه ملت تاثیرگذارد، ممکن است از حضور در این جلسه انصراف دهد.

لازم به توضیح است، محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این امر که ادامه کار علی ربیعی در وزارتخانه خطرناک است در جلسه دفاع وزیر از برنامه‌های خود اظهار داشت: سؤالی که بیش از یک سال مورد پیگیری بوده را فشار می‌آوردند که پس گرفته شود و در صورت طرح آن در صحن علنی اعلام شود که از پاسخ قانع شده‌ام. این خلاف اخلاق حرفه‌ای رابطه بین دولت و مجلس است.

 پایگاه خبری رویداد۲۴ نیز در دو گزارش مفصل به تلاش گروهی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دور از چشم وزیر پیشنهادی هم قرار ندارند، پرداخته است که بر اساس آن از راه‌های غیرحرفه‌ای و اخلاقی درصدد برآمده‌اند تا به هر طریقی آرا مثبت نمایندگان برای ماندگاری ربیعی در این وزارتخانه را خریداری کنند.

اواسط ماه جاری برای اولین بار سندی به انتشار درآمد که بر اساس آن به معاونت‌های وزارت کار دستور داده‌شده بود تا با ایجاد تسهیلات، امکانات و افزایش مراودات رضایت اعضای خانه ملت برای دریافت رأی اعتماد را کسب کنند.

علاوه بر این عبدالرحمان تاج‌الدین، معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی در همایش سراسر مدیران سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به اینکه دکتر نوربخش، ریاست سازمان تأمین اجتماعی ستادی را برای کسب رأی اعتماد ربیعی از سوی اعضای خانه ملت برپا کرده است از مدیران حاضر در این نشست خواست تا از تمام ظرفیت خود در این امر استفاده کنند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان