تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

مراسم تجلیل از ایثارگری‌های جمعی از آزادگان در وزارت امور خارجه برگزار شد

مراسم تجلیل و تقدیر از زحمات، مقاومت و ایثارگری‌های جمعی از آزادگان و زندانیان دوران ستمشاهی در وزارت امور خارجه برگزار شد.

رویداد۲۴-مراسم تجلیل و تقدیر از زحمات، مقاومت و ایثارگری‌های جمعی از آزادگان و زندانیان دوران ستمشاهی در وزارت امور خارجه برگزار شد.در سالگرد بازگشت سرافرازانه آزادگان دلاور کشورمان، روز شنبه ۲۸ مرداد مراسمی برای تجلیل و تقدیر از زحمات، مقاومت و ایثارگری‌های این عزیزان و زندانیان دوران ستمشاهی و عزیزانی که مدتی در دست تکفیرها گرفتار بودند، در وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت آیاتی از قرآن کریم و دعای امام سجاد (ع) در حق مرزداران آغاز شد، سرمدی قائم مقام وزارت امور خارجه در جمع آزادگان سرافراز این وزارت خانه سخنرانی کرده و سپس تعدادی از این عزیزان خاطراتی از دوران زندان ستمشاهی، دوران اسارت در عراق و همچنین گرفتاری در دستان گروههای تکفیری، تعریف کردند.

سرمدی ضمن ابراز خرسندی از اینکه در خدمت این عزیزان است، بازگشت سرافرازانه آزادگان به کشور را یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد که این عزیزان درس مقاومت، آزادگی و ایثار دادند.

او با اشاره به اینکه افتخار همکاری با تعدادی از این عزیزان را در وزارت امور خارجه دارد، افزود: تلاش ما قدردانی از این عزیزان و ادای دین است و هر روز هم اگر بخواهیم از این عزیزان قدردانی کنیم، باز در مقابل زحمات آنان کافی نخواهد بود.

سردمدی در انتها گفت: هنوز این ایثارگری و فداکاری تعطیل نشده و آزادگی محسن حججی که بطور وحشیانه به دست داعشیء‌ها به شهادت رسید، درس دیگری از مقاومت و ایثار و فداکاری بود. در پایان به رسم یادبود هدایایی تقدیم این عزیزان شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان