تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

خادمی: اطمینان نمایندگان از استخدامشان پس از اتمام نمایندگی به نفع کشور نیست/ لاریجانی: اینکه می‌گویید نمایندگان را استخدام کرده‌اند توهین است

نماینده اصولگرای ایذه و باغ‌ملک اطمینان نمایندگان از استخدامشان پس از اتمام نمایندگی را مغایر منافع کشور دانست و رییس مجلس نیز در پاسخ او اعلام کرد که من هیچ‌یک از نمایندگان را سراغ ندارم که به استخدام وزارت نفت آمده باشد.

رویداد۲۴-نماینده اصولگرای ایذه و باغ‌ملک اطمینان نمایندگان از استخدامشان پس از اتمام نمایندگی را مغایر منافع کشور دانست و رییس مجلس نیز در پاسخ او اعلام کرد که من هیچ‌یک از نمایندگان را سراغ ندارم که به استخدام وزارت نفت آمده باشد.هدایت‌الله خادمی در جریان نشست علنی امروز مجلس با استناد به اصل ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: بروید ببینید در وزارتخانه‌ها با چه میزان نمایندگان ادوار جمع شده‌اند.

او گفت: اینکه نمایندگان اطمینان داشته باشند پس از خروج و اتمام کار نمایندگی می‌توانند به استخدام یک وزارتخانه در بیایند، به نفع کشور نیست.

نماینده اصولگرای ایذه و باغ‌ملک با انتقاد از نحوه تخفیف وقت به خود از سوی هیات رئیسه اعلام کرد: فرصت کافی برای طرح مطالبم در مخالفت با وزیر نفت داده نشد.

علی لاریجانی نیز در واکنش به این تذکر با تاکید بر اینکه مدت تخصیص زمان نطق به درستی تنظیم شده اعلام کرد: بیان شما به گونه‌ای بود که انگار نمایندگان فعلی در وزارت نفت استخدام شده‌اند چرا که اشاره‌ای به لفظ نماینده ادوار نکردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار شایعات کذب در فضای مجازی علیه نمایندگان مجلس در روزهای اخیر، خطاب به خادمی یادآور شد: خودتان چیزی می‌گویید که باعث می‌شود دیگران بگویند دیگران برای رای، نمایندگان را استخدام می‌کنند.

او گفت: اینکه می‌گویند نمایندگان را استخدام کرد‌ه‌اند حتماً توهین است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به نماینده ایذه و باغ‌ملک خاطرنشان کرد: شما خودتان کارمند وزارت نفت بودید و آقای زنگنه نیز شما را استخدام نکرده بود و با رای مردم به مجلس آمدید.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده‌ای را سراغ ندارم که پس ازآمدن به مجلس کارمند نفت شده باشد. اینکه شما می‌گویید همین مسائل در رای نمایندگان تاثیر می‌گذارد انگار که آقای زنگنه تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس را استخدام کرده است که این درست نیست و من هیچ‌یک از نمایندگان را سراغ ندارم که به استخدام وزارت نفت آمده باشد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان