تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

شاهد بحران‌های فراوانی در مقابل هیات وزیران معرفی شده هستیم

نماینده مردم اصفهان گفت: در بعضی موارد در برنامه‌هایی که از سوی وزرای پیشنهادی در اختیار مجلس قرار گرفته، مسائلی مطرح می‌شود که مربوط به وزرای دیگر است.

رویداد۲۴-نماینده مردم اصفهان گفت: در بعضی موارد در برنامه‌هایی که از سوی وزرای پیشنهادی در اختیار مجلس قرار گرفته، مسائلی مطرح می‌شود که مربوط به وزرای دیگر است.حجت‌الاسلام احمد سالک در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد به اصل ۱۳۷ قانون اساسی اعلام کرد: هریک از وزرا موظف به انجام مسئولیت‌هایی در حوزه خود هستند اما متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم بحران‌های فراوانی در مقابل هیات وزیران معرفی شده وجود دارد.

او گفت: بعضاً در برنامه‌هایی که از سوی وزرای پیشنهادی در اختیار مجلس قرار گرفته، مسائلی مطرح می‌شود که مربوط به وزرای دیگر است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه تصریح کرد:‌ وزرا باید برنامه‌های خود را تشریح کرده و موظف به پاسخگویی در حیطه وظایف خاص خود هستند.

علی لاریجانی در واکنش به این تذکر خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد وزرا باید برنامه‌های آینده خود را با لحاظ ضرورت‌های کمی و کیفی و با اتکا به اسناد بالادستی تهیه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین وزرا موظف هستند که به سوالاتی که در جریان بررسی کارنامه و عملکردشان در صحن مطرح می‌شود پاسخ دهند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان