تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

باید فکری برای مخالف‌نماهای وزرای پیشنهادی کنیم

عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از برخی موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی گفت: حتما باید فکری به این مخالف نماها کنیم امروز شاهدیم عده‌ای به جای مخالفت شعر می‌خوانند و عده‌ای از حوزه انتخابیه‌شان می‌گویند و برخی مسایل در فضای مجازی منعکس شده که موجب وهن مجلس است.

رویداد۲۴-عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از برخی موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی گفت: حتما باید فکری به این مخالف نماها کنیم امروز شاهدیم عده‌ای به جای مخالفت شعر می‌خوانند و عده‌ای از حوزه انتخابیه‌شان می‌گویند و برخی مسایل در فضای مجازی منعکس شده که موجب وهن مجلس است.مصطفی کواکبیان در تذکری با استناد به مواد ۲۰۴ و ۲۰۶ آیین نامه داخلی در اخطاری اعلام کرد: تا این لحظه حدود ۲۰ نفر از نمایندگان به عنوان مخالف وزراء حرف زدند که شاید فقط ۳ یا ۴ نفر از آنها مخالفت جدید داشته است.

او با تاکید بر هیات رییسه موظف به رسیدگی این مسایل است خاطرنشان کرد: حتما باید فکری به این مخالف نماها کنیم امروز شاهدیم عده‌ای به جای مخالفت شعر می‌خوانند و عده‌ای از حوزه انتخابیه‌شان می‌گویند و برخی مسایل در فضای مجازی منعکس شده که موجب وهن مجلس است.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید از وزراء بخواهیم برنامه‌های خود را در اختیار مجلس قرار دهند و ابتدا این وزراء باشند که برنامه‌های خود را تشریح می کنند وسپس نمایندگان موافق و مخالف به نوعی که همچون یک مناظره جدی بحث در بگیرد.

مسعود پزشکیان در واکنش به این تذکر تاکید کرد: کسانی که به عنوان موافق و مخالف صحبت می کنند ابتدا نام نویسی کرده و هر کس قرعه به نامش درآمد در جایگاه موافق یا مخالف حاضر می‌شود.

او همچنین تصریح کرد: این که چارچوب مخالفت و موافقت نمایندگان چه باشد موضوعی است نمایندگان باید در مورد آن تصمیم گیری کند. و طبیعتا باید ساختار این کار بیان شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان