تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

رییس‌جمهور چه زود با اهل سنت، زنان و اقوام عهدشکنی‌ کرد/ کابینه رضایت‌مندی همه را به همراه نخواهد داشت

نماینده مردم خاش گفت: رییس جمهوری چه زود با اهل سنت، زنان، دانشگاهیان و شایستگان ملت از قومیت ها و اقوام عهدشکنی کرد و آن‌ها را از کابینه کنار گذاشت.

رویداد۲۴-نماینده مردم خاش گفت: رییس جمهوری چه زود با اهل سنت، زنان، دانشگاهیان و شایستگان ملت از قومیت ها و اقوام عهدشکنی کرد و آن‌ها را از کابینه کنار گذاشت.علی کرد در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود رییس جمهوری را خطاب قرار داد و گفت: با این روال، کابینه رضایت مندی همه را به همراه نخواهد داشت.

عضو فراکسیون امید مجلس اعلام کرد: رییس جمهوری چه زود با اهل سنت، زنان، دانشگاهیان و شایستگان ملت از قومیت ها و اقوام عهدشکنی کرد و آن‌ها را از کابینه کنار گذاشت.

او خاطرنشان کرد: رییس جمهوری در انتخاب مسئولان، مدیران و معاونان وزیر  با انتخاب مسئولانی از اقوام، مذاهب، اهل سنت، زنان و جوانان انتخاب کند.

نماینده اصلاح طلب مردم خاش در مجلس همچنین به دولت و سازمان برنامه و بودجه تذکر داد و در این رابطه گفت:‌ اعتبارات استانی کفاف مشکلات منطقه را نمی دهند.

او یادآور شد: زیرساخت های آموزشی، مشکلات جاده ای، اشتغال و طرح های آبرسانی در استان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه جدی مسئولان است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان