تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

نمایندگان در رای اعتماد به وزرا نگاه ملی را به نگاه قومی و منطقه‌ای ترجیح دهند/ زنگنه و ظریف کشور را نجات دادند

نماینده مردم تهران از نمایندگان مجلس خواست در رای اعتماد به وزرا و کابینه پیشنهادی، نگاه ملی را به نگاه قومیتی و منطقه‌ای ترجیح دهند.

رویداد۲۴-نماینده مردم تهران از نمایندگان مجلس خواست در رای اعتماد به وزرا و کابینه پیشنهادی، نگاه ملی را به نگاه قومیتی و منطقه‌ای ترجیح دهند.پروانه مافی در جریان نشست علنی نوبت بعد ازظهر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به اصل ۶۷ قانون اساسی، به خود و دیگر نمایندگان توصیه کرد که به سوگند نمایندگی شان پایبند باشند.

او در این رابطه گفت: نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزرا و کابینه پیشنهادی، نگاه ملی را به نگاه قومیتی و منطقه‌ای ترجیح دهند.

عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: از سال ۸۴ تا ۹۲ کشور در سراشیبی قرار گرفت و رو به نابودی بود و زنگنه و ظریف کشور را نجات دادند.

نماینده اصلاح طلب مردن تهران در مجلس یادآور شد: زنگنه و ظریف به عنوان دو وزیری که در خط مقدم تحریم ها بودند، در این مدت اخیر تلاش فراوان کرده و کشور را از ورطه نابودی نجات دادند.

مافی در پایان از نمایندگان خواست که نگاه ملی را مدنظر قرار داده و به مسائل منطقه نپردازند و در این رابطه اعلام کرد که مجلس با رای بالای خود به وزرای نفت و امور خارجه، تلاش ظریف و زنگنه را مدنظر قرار دهند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان