تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶

صنایع دفاع عنصر قدرت‌آفرین نیروهای مسلح است/ کارکنان وزارت دفاع باید همیشه بیدار باشند

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی تاکید کرد: عنصر قدرت‌‌آفرین برای نیروهای مسلح امروز در مجموعه صنایع دفاعی قرار دارد.

رویداد۲۴-مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی تاکید کرد: عنصر قدرت‌‌آفرین برای نیروهای مسلح امروز در مجموعه صنایع دفاعی قرار دارد.مراسم تجلیل از‌ خدمات سردار سرتیپ حسین دهقان، وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور مدیران ارشد این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام قندهاری‌، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این مراسم با تقدیر از خدمات فداکارانه سردار دهقان در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی مقتدارانه از نیروهای مسلح گفت: سردار دهقان در حوزه صنعت دفاعی به عنوان پشتوانه اقتدار ملی واقعا مقتدرانه و جانانه تلاش کردند و شاهد خدمات و تلاش‌های بسیاری از وی بودیم.

وی حمایت همه‌جانبه از محور مقاومت، مواضع سیاسی قاطعانه و مقتدرانه در سطح منطقه و جهانی و حمایت‌های فراوان از فعالیت‌های فرهنگی را از مهم‌ترین ویژ‌گی‌های سردار دهقان برشمرد و اظهار داشت: بحمدالله سردار دهقان با مدیریت خوب و قوی بحث آمایش و چابک‌سازی را در سطح وزارت دفاع ‌با کمترین تنش اجرایی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اجرای طرح آمایش صنعتی در سطح وزارت دفاع، تصریح کرد: آمایش صنعتی واقعا در سطح وزارت دفاع دغدغه‌ای بود که سالیان سال فقط قصد انجام کار بود اما با حضور سردار دهقان با اقتدار این اقدام صورت گرفت و بدون لحظه‌ای توقف تولید انجام و چند برابر هم می‌شد.

قندهاری‌ افزایش تولیدات تجهیزات دفاعی، افزایش کیفیت محصولات، ارتقای دیپلماسی دفاعی، توجه جدی به نیازمند‌ی‌های نیروهای مسلح و... را از مهم‌ترین اقدامات سردار دهقان برشمرد و خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی سردار دهقان واقعا حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی داشتند و وی با حضور در شورای عالی فرهنگی بسیاری از موانع را برطرف می‌کرد.

وی بازسازی و نوسازی نمازخانه‌های سطح وزارت دفاع را از پیگیری‌های سردار دهقان برشمرد و ابراز داشت: با پیگیری‌های سردار دهقان دو مسجد در قشم و چهار راه پاسداران ساخته شد که هر دو به عنوان نگینی می‌درخشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه با حمایت سردار دهقان مراکز بصیرتی وزارت دفاع در سطح کشور افزایش یافت، عنوان کرد: ‌به زودی مراکز بصیرتی در هرمزگان، گلستان و اصفهان راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم حجم گسترده‌ای از خانواده‌های کارکنان را زیر پوشش قرار دهیم.

سردار حسین دهقان، وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح نیز در این مراسم با تسلیت فرارسیدن شهادت امام جواد (ع) یادگار شد: امیدواریم یاد ائمه طاهرین و توسل به آنها مددکار ما برای انتخاب صحیح ‌ و پیمودن راه باشد.

وی با تاکید بر اینکه تجلی مکتب اهل بیت(ع) را امروز می‌توانیم در بیانات، رفتار و مواضع مقام معظم رهبری ببینیم، بیان کرد: آنچه امروز جامعه اسلامی را قوام و استحکام می‌بخشد پیوند امت با ولایت است که نقطه اوج ‌آن را در ایران اسلامی شاهدیم و دشمنان از همین پیوند امت اسلامی عصبانی شده‌اند.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با بیان اینکه در سایه همین پیوند امت با ولایت ‌است که جامعه اسلامی هویت پیدا کرده است، گفت: در مدت طول خدمتم به عنوان سرباز نظام اسلامی تمام تلاشم پیاده‌‌سازی تدابیر و منویات مقام معظم رهبری بوده است.

دهقان دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور در وزارت دفاع به عنوان وزیر برایم بسیار پربرکت بود، اظهار داشت: همراه ‌داشتن همکاران همدل، هفکر و مخلص بزرگترین افتخار بود و تا جایی که توان داشتیم در جهت ‌ارتقای صنعت دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح ا‌قدام کردیم.

وی با بیان اینکه جایگاه وزارت دفاع در ذهن رهبر معظم انقلاب و جامعه امروز بسیار رفیع و عزیز است و دشمنان از این جایگاه هراسناک هستند، تصریح کرد: عنصر قدرت‌‌آفرین برای نیروهای مسلح امروز در مجموعه صنایع دفاعی قرار دارد به همین دلیل وزارت دفاع‌ بسیار مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با بیان اینکه کارکنان وزارت دفاع باید همیشه بیدار باشند و از این دستاورد بزرگ صیانت و نگهداری کنند، خاطرنشان کرد: همه کارکنان باید همیشه خود را در عرصه نبرد ببینند تا دشمنان نتوانند به این جایگاه نفوذ کنند.

‌در پایان این مراسم به پاس خدمات شایسته سردار دهقان، با اهدای لوح یادبود از طرف کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی از وی تجلیل شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان