تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶

پایان کلاس های مربیگری B آسیا در کرج

کلاس های آموزشی رده B آسیا که در شهر کرج برگزار شده بود روز گذشته به پایان رسید، ابراهیم صادقی یکی نفرات حاضر در این کلاس بود که توانست این مدرک را به دست بیاورد.

رویداد۲۴-کلاس های آموزشی رده B آسیا که در شهر کرج برگزار شده بود روز گذشته به پایان رسید، ابراهیم صادقی یکی نفرات حاضر در این کلاس بود که توانست این مدرک را به دست بیاورد.کلاس های آموزشی رده B آسیا که چند روز پیش آغاز شد بود روز گذشته به پایان رسید و مربیان حاضر در آن مدرک بین المللی خود را به دست آوردند، این کلاس ها که با تمرکز روی مربیانی از استان های البرز، گیلان و قزوین آغاز به کار کرده بود در شهر کرج برگزار شد.

از جمله بازیکنان سابق و مطرحی که در این کلاس ها حضور داشتند می توان به نام های افشین چاوشی، جواد شیرزاد، حمید هدایتی، محمد غلامین و ابراهیم صادقی اشاره کرد که در این میان تنها ابراهیم صادقی جزء مربیانی محسوب می شود که اکنون در یک تیم لیگ برتری به کار می پردازد.

صادقی که پس از پایان بازی های لیگ شانزدهم از عرصه بازیگری خداحافظی کرده بود توسط علی دایی برای حضور روی نیمکت سایپا برگزیده شد و از ابتدای بازی های لیگ هفدهم به جرگه مربیان اضافه شد، او روز گذشته مهمترین قدم خود برای آغاز دوران مربیگری را برداشت تا به طور جدی تری در این عرصه مشغول به کار شود.
دکتر جهانی و دکتر الله کرم مدرسانی بودند که در کلاس های رده B آسیا به تدریس پرداختند. 

 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان