تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶

اظهارات نکیسا به دعوت مجدد علیرضا حقیقی به تیم ملی

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد دعوت علیرضا حقیقی بعد از مدت‌ها به تیم ملی تاکید کرد: به نظر من علیرضا دروازه‌بان خیلی خوبی است ولی در تیم و لیگی که بازی می‌کند که همین مسئله باعث می‌شود سطح فوتبالش پایین بیاید.

رویداد۲۴-پیشکسوت فوتبال ایران در مورد دعوت علیرضا حقیقی بعد از مدت‌ها به تیم ملی تاکید کرد: به نظر من علیرضا دروازه‌بان خیلی خوبی است ولی در تیم و لیگی که بازی می‌کند که همین مسئله باعث می‌شود سطح فوتبالش پایین بیاید. نیما نکیسا در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با کره جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: من تصور می‌کنم تیم ملی می‌تواند این دیدار را با موفقیت پشت سر بگذارد چون نمی‌خواهد روند شکست ناپذیری‌اش به پایان برسد. البته 2 بازیکن ایران برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده‌اند که می‌تواند نقطه آغاز مناسبی برای آنها باشد و خودشان را ثابت کنند.

وی ادامه داد: نفرات مشخصی هم که از قبل بودند دعوت شده‌اند و اعتقاد دارم کی‌روش بازی را با نفرات اصلی خود و خیلی جدی شروع می‌کند و اگر موفق به زدن گل شد به بازیکنان جوان‌تر فرصت بازی می‌دهد.
پیشکسوت فوتبال ایران در مورد دعوت علیرضا حقیقی بعد از مدت‌ها به تیم ملی تاکید کرد: به نظر من علیرضا دروازه‌بان خیلی خوبی است ولی در تیم و لیگی که بازی می‌کند که همین مسئله باعث می‌شود سطح فوتبالش پایین بیاید. چون این تیم خیلی کوچک است ولی به هر حال او و لک به تیم ملی دعوت شده‌اند که باید کار را برای کی‌روش در آوردند.
نکیسا تاکید کرد: حقیقی اگر شرایط قبل را لحاظ کند نمی‌تواند جایگاهش را در تیم ملی ثابت کند ولی اگر بتواند عکس شرایط قبل خود عمل کند، قطعا در تیم ملی ماندنی می‌شود.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره دعوت نشدن کاوه رضایی و سروش رفیعی گفت: این 2 بازیکنان خیلی خوبی هستند که در تیم‌های خود تاثیر زیادی داشت‌اند ولی کی‌روش تفکرات خودش را دارد و می‌داند که چه کاری انجام می‌دهد.

منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان