تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶

ردیابی محموله میلیاردی کالای قاچاق در کرمانشاه

بیش از 1.1 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل محموله‌های سیگار، البسه و لوازم آرایشی در کرمانشاه کشف شد.

رویداد۲۴-بیش از 1.1 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل محموله‌های سیگار، البسه و لوازم آرایشی در کرمانشاه کشف شد.سرهنگ عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف بیش از هزار و 600 ثوب البسه قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: عوامل انتظامی شهرستان کنگاور با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان توانستند محور تردد یک محموله کاروانی کالای قاچاق را شناسایی کنند.

الهیاری با اشاره به توقیف محموله پیش از رسیدن به شهرستان کنگاور، ادامه داد: چهار متهم در این ارتباط دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروها یک هزار و 600 ثوب البسه فاقد مدارک مثبته گمرکی شد که کارشناسان ارزش آن را بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

الهیاری با بیان اینکه مقصد این محموله کاروانی، استان‌های مرکزی کشور بوده است، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

3000 قلم "لوازم آرایشی" قاچاق در جوانرود کشف شد

سرهنگ داریوش محمدی فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از کشف بیش از سه هزار قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی این انتظامی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه وانت پیکان را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

محمدی افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به انتظامی در بازرسی از خودرو سه هزار و 258 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف و دو نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت: ارزش کالای مکشوفه 320 میلیون ریال برآورد شده است، متهمان نیز که محموله قاچاق را به قصد انتقال به استان های همجوار بارگیری کرده بودند، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 113 هزار نخ "سیگار" قاچاق در پاوه

سرهنگ حمیدرضا ملکی فرمانده انتظامی شهرستان پاوه نیز از توقیف محموله قاچاق سیگار قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: عوامل انتظامی کلانتری نودشه و نوسود با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محموله کالای قاچاق شدند.

ملکی تصریح کرد: بر همین اساس اکیپی از ماموران کلانتری نودشه و نوسود به محور تردد کالای قاچاق در مسیر نودشه به سمت گردنه تته اعزام شدند و مسیر را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: پس از چندین ساعت کنترل مسیر عبور کالای قاچاق، در نهایت محموله موردنظر در عملیات ضربتی پلیس متوقف شد.

ملکی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 113 هزار و 400 نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف و متهم نیز به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان