تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
مرتضی بانک:

مساله حضور زنان در ورزشگاه‌ها تا حدی حل شده است و دولت به دنبال حل مابقی آن است

مشاور رئیس‌جمهور درباره اقدامات دولت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها تا حدی حل شده است و دولت به دنبال حل بقیه آن است. یک بده بستان‌هایی صورت گرفته است نمی‌خواهم بگویم جنگ، اما گام‌هایی برداشته شده و گام‌های بیشتری برداشته می‌شود.

رویداد۲۴-مشاور رئیس‌جمهور درباره اقدامات دولت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها تا حدی حل شده است و دولت به دنبال حل بقیه آن است. یک بده بستان‌هایی صورت گرفته است نمی‌خواهم بگویم جنگ، اما گام‌هایی برداشته شده و گام‌های بیشتری برداشته می‌شود.گفت: من این خبر را از رسانه‌های خارجی شنیدم اما فکر نمی‌کنم این خبر درست باشد و ایشان چنین حرفی زده باشد.

در همایش جوانان توسعه و تعالی ایران مرتضی بانک در واکنش به اعتراض جوانان به اظهاراتی که اخیرا در مورد پیوستن مولوی عبدالحمید به اصولگرایان در رسانه‌ها منتشر شد، گفت: من این خبر را از رسانه‌های خارجی شنیدم اما فکر نمی‌کنم این خبر درست باشد و ایشان چنین حرفی زده باشد.

وی درباره اقدامات دولت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها تا حدی حل شده است و دولت به دنبال حل بقیه آن است. یک بده بستان‌هایی صورت گرفته است نمی‌خواهم بگویم جنگ، اما گام‌هایی برداشته شده و گام‌های بیشتری برداشته می‌شود.

مشاور رئیس‌جمهور درباره انتقادات مطرح شده به عدم حضور جوانان در سطوح مدیریتی گفت: طرح استفاده از جوانان در سطوح میانی مدیریت هم‌اکنون مصوب شده است و گام مهمی در این رابطه است. اگر همه دست به دست هم دهیم بی شک مشکل کشور در حوزه اشتغال را حل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه شما به دلایلی نگران نتیجه انتخابات در سال ۹۶ بودید اما دیدید که موفق شدیم‌. الان هم نگران ۱۴۰۰ هستید. مطمئن باشید اگر همه دست به دست هم دهیم با وجود شما، ۴ سال نیز سربلند خواهیم شد و اجازه نمی‌دهیم تندروها کشور را اداره کنند.

بانک با تاکید بر اینکه شکایات مربوط به انتصابات را به گوش رئیس‌جمهور خواهد رساند، افزود: موضوع آب در حال حاضر برای ما مهم است و این دولت به آب پرداخته است.

وی در انتها با اشاره به انتقادات مطرح درباره دریاچه ارومیه گفت: مطمئن باشید اگر به شرایط دریاچه ارومیه رسیدگی نمی‌شد الان خشک خشک بود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان