تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

اطلاعيه باشگاه استقلال، درباره منصوریان

جلسه هيات مديره باشگاه استقلال در مورخ 26 شهریورماه تشكيل و در خصوص نتايج اخير تيم استقلال بحث و تبادل نظر گرديد.
رویداد۲۴جلسه هيات مديره باشگاه استقلال در مورخ 26 شهریورماه تشكيل و در خصوص نتايج اخير تيم استقلال بحث و تبادل نظر گرديد.

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخ 26 شهریورماه تشکیل و در خصوص نتایج اخیر تیم استقلال بحث و تبادل نظر گردید. در این جلسه پس از استماع گزارش مدیرعامل و بررسی گزارش کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه، اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند به جهت اهمیت موضوع تحقیقات مفصل تری صورت پذیرفته و تصمیم نهایی و گزارش اقدامات بعد از مسابقه هفته هفتم اتخاذ و به اطلاع هـواداران که مالکان اصلی باشگاه هستند رسانده شود.

اعضای هیات مدیره با مشورت پیشکسوتان باشگاه اعلام داشتند که هرگونه تصمیم عجولانه قبل از مسابقه هفته هفتم به نفع باشگاه استقلال نخواهد بود. در حال حاضر تیم استقلال احتیاج به آرامش داشته و اعضای هیات مدیره با هـمراهـی پیشکسوتان باشگاه از هـیچ گونه کوششی در جهت پیروزی و سربلندی تیم استقلال دریغ نخواهند کرد و از هـواداران عزیز درخواست می نماید به تیم محبوب خود کمک کنند تا از این مرحله سربلند بیرون بیاید.

در این جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه انتخاب و اسامی ایشان در جلسه روز شنبه هفته آینده رسما اعلام خواهد شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حمید هوشیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
سلام . خدمت هییت مدیر محترم و آشغال استقلال و مدیر عامل کثیف آقای افتخاری . خواستم بگم عجله نکنید بزارید استقلال سقوط کنه بعد شما وقت دارید هر هفته یه غلط کنید و آخر همه بگین هوادار و پیش خودتون هوادر نیز خر شده .
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
سلام بااحترام به تمامی نظرات هواداران واقعی استقلال به نظرم استقلال خوب بازی میکنه فقطازنظر نتیجه گرفتن که همان گل زدن است دچارمشکل است این هم ازاسترس بالای مهاجمان است هواداران هم درورزشگاهها باید حمایت کنند
نظرات شما
پیشخوان