تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

دادگاه خاوری در مهر و آبان به صورت غیابی برگزار می‌‌شود

معاون اول قوه‌قضاییه از رسیدگی غیابی به پرونده مدیرعامل بانک ملی و از متهمان پرونده فساد سه هزار میلیارد در ماه‌های مهر و آبان خبر داد.

رویداد۲۴-معاون اول قوه‌قضاییه از رسیدگی غیابی به پرونده مدیرعامل بانک ملی و از متهمان پرونده فساد سه هزار میلیارد در ماه‌های مهر و آبان خبر داد.حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری عصر امروز خود درباره رسیدگی به پرونده محمود خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی و از متهمان پرونده فساد سه هزار میلیارد تومان ابراز داشت: از دادگاه انقلاب و سایر قضات پرسیدم گفتند که علیرغم تلاش‌های بسیار صورت گرفته ما نتوانستیم خاوری را به کشور بازگردانیدنیم و چون این متهم خارج از کشور بود، در رسانه‌ها هم اعلام کردیم. وقتی وی برنگشت قرار شد به صورت غیابی در ماه مهر و آبان دادگاه وی برگزار شود.

این مقام عالی قضایی اضافه کرد: از همینجا به خاوری می‌گویم که وی به کشور بازگردد زیرا به نفع خودش است. بهر حال آدم بهتر می‌تواند از خودش دفاع کند.

سخنگوی قوه‌قضاییه در پاسخ به این پرسش که چرا تا کنون پرونده محمود خاوری رسیدگی نشده است و آیا ابزار لازم برای اجرای حکم او وجود دارد، گفت: اگر  او محکوم به حبس شود قادر به اجرا نیستم. بسیار تلاش کردیم ایشان را به کشور برگردانیم اما او را به ما تحویل ندادند. اگر اموالی در داخل و خارج داشته باشد را می‌توانیم بگیریم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
شما که خاوری میگن فامیلتان است یه ند بدید بیاد دورود بر سردار بزرگ ایران احمدی نزاد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان