تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶

حسن روشن : مدیریت دلیل اصلی مشکلات استقلال است

'حسن روشن' پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: برخی از دوستان حاضر در استقلال این روزها برای باقی ماندن در مسئولیت، حاضرند هر کاری انجام دهند که این مساله به ضرر استقلال است.

رویداد۲۴-'حسن روشن' پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: برخی از دوستان حاضر در استقلال این روزها برای باقی ماندن در مسئولیت، حاضرند هر کاری انجام دهند که این مساله به ضرر استقلال است.پیشکسوت باشگاه استقلال تهران روز سه شنبه در خصوص حواشی باشگاه استقلال، گفت: در برنامه تلویزیونی شب گذشته که برخی از اعضای باشگاه استقلال حضور داشتند، اتفاقات خوبی رخ داد و هواداران فرق راستگو و دروغگو را فهمیدند. به نظر من کم گناه ترین افراد در اتفاقات امروز استقلال اعضای هیات مدیره هستند زیرا از زمان حضورشان این سرمربی و مدیرعامل در تیم حضور داشته اند.

وی در خصوص ادعای سرمربی استقلال مبنی بر درخواست هیات مدیره برای کنار گذاشتن «مجتبی جباری» و «مهدی رحمتی»، تصریح کرد: به فرض اینکه هیات مدیره درخواست کرده باشد که این دو بازیکن در تمرینات حضور پیدا نکنند، آیا سرمربی باید زیر بار این مساله برود؟
روشن گفت: تمام این اتفاقات برای این رخ می دهد که استقلال امروز کمیته فنی ندارد و کسی نیست در خصوص این اتفاقات اظهار نظر کند. مدیرعامل باشگاه استقلال هر چه سرمربی تیم خواست اجرا کرده و این مساله کاملا غلط بود، زیرا باید کمیته فنی درخواست های سرمربی را بررسی و اگر درست بود اجازه اجرای آن را صادر کند.
وی در خصوص اخراج رحمتی و جباری، اظهار کرد: قربانی کردن این دوبازیکن اصلا کار درستی نبود. فراموش نکنید مجتبی جباری بازیکن بزرگی بوده و برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. جباری باید فوتبال خود را در استقلال به پایان برساند و برای این اتفاق می شد ابتدای فصل با او شرط کرد اگر آمادگی لازم را نداشت نیم فصل و اگر کاملا آماده بود تا پایان فصل در استقلال حضور داشته باشد.
روشن در خصوص رحمتی نیز اظهار داشت: تمامی بازیکنان در فوتبال شیطنت دارند، اما کسی که به آنها اجازه شیطنت می دهد مقصر است. رحمتی برای استقلال زحمات زیادی کشیده و اگر او زمانی در تصمیم گیری ها دخالت می کرد، به خاطر ضعف سرمربی است.
وی افزود: متاسفانه این روزها برخی دوستان برای ماندن در استقلال هر کاری انجام می دهند و این اتفاق اصلا زیبا نیست. کسانی که برای ماندن حاضر به انجام هر کاری هستند، باعث شرایط سخت این روزهای استقلال هستند.
پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با اینکه چه کسی مقصر شرایط امروز استقلال است، اظهار کرد: بی تردید گزینه اول من مدیریت باشگاه است زیرا او وظیفه هدایت سرمربی و بازیکنان را دارد.
روشن افزود: شنیده ام دوستان هیات مدیره در صدد تشکیل کمیته ای با حضور پیشکسوتان هستند که اتفاق خوبی است. به اعتقاد من باید 20 پیشکسوت انتخاب شوند و آنها از میان خود هفت نفر نهایی را انتخاب کنند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا در این مدت کسی از او مشورت گرفته است، اظهار کرد: «جواد قراب» از من خواست کمک کنم تا استقلال درست شود و اگر به صورت جدی از ما کمک بگیرند هرکاری لازم باشد به خاطر استقلال انجام می دهیم.
پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا کنار گذاشتن افتخاری و منصوریان تصمیم درستی است، گفت: این بدترین تصمیم است زیرا آنها خودشان استقلال را بسته اند و باید بمانند و به کار خود ادامه دهند.
استقلال تهران با سرمربیگری «علیرضا منصوریان» در شش بازی گذشته خود تنها یک برد و یک مساوی به دست آورده و در چهار بازی بازنده بوده است. عدم نتیجه گیری در این فصل، استقلال را در بحران فرو برده است.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان