تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶

آزمون نجفی در برابر مافیای تخریب

آنان که دستی بر آتش مدیریت شهری دارند و به موقعیت نقاط مختلف تهران اشراف، نیک می دانند که چند منطقه شهرداری اهمیت مضاعف و فزون تری از دیگر نقاط دارند، مناطقی چون منطقه یک و سه و در سال های اخیر منطقه 22 که بواسطه سیاست های توسعه ای و ساخت و سازها اهمیت دوچندانی یافته است.
رویداد۲۴- آنان که دستی بر آتش مدیریت شهری دارند و به موقعیت نقاط مختلف تهران اشراف، نیک می دانند که چند منطقه شهرداری اهمیت مضاعف و فزون تری از دیگر نقاط دارند، مناطقی چون منطقه یک و سه و در سال های اخیر منطقه 22 که بواسطه سیاست های توسعه ای و ساخت و سازها اهمیت دوچندانی یافته است.

به گزارش خرداد؛ به دلیل همین اهمیت، به محض انتشار خبری مبنی بر شهرداری تورج فرهادی در منطقه 22 به یکباره موج تخریب رسانه ای گسترده به خصوص با محوریت یکی از کانال های اصلاح طلب در فضای مجازی براه افتاد، «شهردار منطقه 22 از حلقه یاران نزدیک قالیباف» « شهردار عضو لیست خدمت اصولگرایان در شهرداری نجفی» و تیترهای اینچنینی دمادم و با فشار رسانه ای بسیار انتشار یافت، هر چند کانال اصلی منتشر کننده بعد از ساعتی خبر مذکور را از خروجی خود حذف نمود اما خط تخریب در فضای مجازی تا آنجا پیش رفت که این انتصاب منتفی و نجفی از گزینش مدیری که با شناخت و اشراف قبلی او را برگزیده بود، منصرف شد.

اما نکته جالب توجه در این میان آنست که لیست خدمت اصولگرایان در انتخابات شورای شهر مشخص است و با جستجوی ساده از تمامی منابع معتبر قابل رویت می باشد اما نامی از تورج فرهادی در آن دیده نمی شود، از طرف دیگر در حالی که نام اکثریت قریب به اتفاق شهرداران مناطق در لیست املاک نجومی دیده می شود، نامی از فرهادی در این میان نیست و مشخص نیست چگونه ادعا می شود که او از زمره حلقه نزدیکان قالیباف بوده است!، شهردار منطقه ای که پله های ترقی را طی بیست سال حضور در شهرداری، پلکانی و متناسب با سوابق تحصیلی و با سفارش و لابی اعضا اصلاح طلب شورای شهر طی کرده و اتفاقا بواسطه عدم همراهی با تیم قالیباف از سمت شهرداری مناطق عزل و تا چندین ماه خانه نشین شده بود و حال به یکباره و یکشبه هم جزو حلقه خواص قالیباف می شود و هم در لیست خدمت!
لیست اصلی خدمت


البته نام او اگر در لیست املاک نجومی نیست در یک لیست خدمت هست! لیست جعلی که معلوم نیست کی و چه زمانی انتشار یافته و فرهادی در آن جای گرفته تا مدرکی شود برای سیل تخریب های کسانی که دوست نداشتند، شهردار منطقه مهم و راهبردی 22 از زمره حلقه خواص آنان نباشد، صد البته جالب تر آنکه نام فرهادی در یک لیست جعلی دیگر هم هست؛ لیست جعلی امید که آن نیز در موج تخریب ها انتشار یافته و این سئوال بزرگ را ایجاد می کند که چگونه یک نفر هم در لیست امید بوده و هم در لیست خدمت!!! آیا هیچ فرد عاقلی دست به چنین خطایی می زند؟ مگر اینکه عامدانه قصد تخریب فرد را داشته باشند؟

          
                  لیست جعلی خدمت                                لیست جعلی امید

محمد علی نجفی البته در دوران حضور در شورای شهر به خوبی با گرایش و علایق و سلایق و کارآمدی فرهادی آشناست و گزینش فرهادی برای چنین منطقه ای هم از همین رو بوده اما سئوال بزرگ آنجاست که چرا با یک بداخلاقی مشکوک رسانه ای و رویکردهای تخریبی شبه مافیایی، نجفی تسلیم شده و برای عبور از حواشی تسلیم گشته است؟ در این میان آبروی یک فرد چه می شود و از همه مهم تر آیا از این پس هر دسته و باندی با تخریب رسانه ای می تواند حرف خود را بر کرسی نشانده و شهردار را مرعوب کند؟ آنگاه تکلیف مدیریت شهری در چالش های پیش رو و مهم چه خواهد بود؟!

منبع: خرداد
نظرات شما
پیشخوان