تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
در اولین جلسه کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان مطرح شد؛

تأسیس دانشگاه آزاد و مترو دوکار بی‌نظیر آیت الله هاشمی/ داشتن برنامه و دست‌پاکی علت انتخاب نجفی برای شهرداری تهران

محمد صادق مشایخ در اولین جلسه کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان راه اندازی دانشگاه آزاد و مترو را دوکار بی نظیر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست.همچنین شهربانو امانی در این جلسه داشتن برنامه کاربردی و دست پاکی را دو عامل مهم و اساسی برای انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران اعلام کرد.
رویداد۲۴- محمد صادق مشایخ در اولین جلسه کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان راه اندازی دانشگاه آزاد و مترو را دوکار بی نظیر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست.همچنین شهربانو امانی در این جلسه داشتن برنامه کاربردی و دست پاکی را دو عامل مهم و اساسی برای انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران اعلام کرد.

به گزارش خبرنما، محمد صادق مشایخ در اولین جلسه کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان با تقدیر از جایگاه و نقش بی‌بدیل مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و راه اندازی مترو به عنوان تکنولوژیک ترین وسیله حمل و نقل مسافر در دنیا دو کار بی نظیر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

رییس کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان، با تاکید بر نقش اعتماد به نفس در تحقق امور ، گفت: با منجی قلمداد کردن یک نفر و امید بستن به او، نمی توان به موفقیت دست یافت ، بلکه تک تک افراد جامعه باید با تکیه بر اعتماد به نفس برای موفقیت خود و جامعه بکوشند.

مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در امور اقتصادی، اصناف و بازار، فساد موجود در جامعه را نگران کننده دانست و تصریح کرد: امروز جوانان تحصیلکرده جامعه از بیکاری رنج می برند و فاصله میان فقیر و غنی در حال افزایش است که مسئولین باید با جدیت و اهمیت بیشتری این موضوعات را مورد توجه قرار دهند.

در ادامه این جلسه همچنین شهربانو امانی  با اشاره به سخنان دو رییس جمهور ایران و آمریکا در سازمان ملل، گفت: دو قطبی صلح طلبی و جنگ طلبی در سخنان روحانی و ترامپ در سازمان ملل متحد به خوبی نشان داده شد.

این عضو شورای شهر تهران با یادآوری این موضوع که برنامه سوم توسعه در دوران ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی به مجلس پنجم ارایه شد، خاطر نشان کرد: برنامه سوم توسعه بهترین برنامه ارایه شده کشور شد و احترام و باور به نظر کارشناسی توسط خاتمی علت این موفقیت بود.

امانی با اشاره به اینکه پایه گذاری تدوین سند چشم انداز بیست ساله کشور در دوران ریاست جمهوری خاتمی نهاده شد، افزود: حرکت در مسیر و ریل کارشناسی در آن دوران در کشور پایه گذاری شد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم شفافیت و استفاده از نظر جوانان متخصص در شورای شهر، ادامه داد: داشتن برنامه کاربردی و دست پاکی دو عامل مهم و اساسی برای انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران بود.

گفتنی است که رییس کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان، محمدصادق مشایخ است و در اولین جلسه کمیسیون که عصر پنج شنبه  برگزار شد، ضمن معارفه اعضا، مقدمات تشکیل و فعال سازی کمیسیون به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

همچنین مقرر شد که در جلسه آینده کمیسیون، تشکیل کمیته ها و معرفی دبیران و اعضای آن ها، اهداف و آیین نامه کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

+تصاویر :

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان