تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶

احداث پارکینگ یکی از اولویت‌های اصلی است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توسعه حمل و نقل عمومی با اولویت خطوط ریلی و احداث پارکینگ در پایتخت را به عنوان اولویت نخست برنامه‌ریزی ترافیکی خود اعلام کرد.

رویداد۲۴-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توسعه حمل و نقل عمومی با اولویت خطوط ریلی و احداث پارکینگ در پایتخت را به عنوان اولویت نخست برنامه‌ریزی ترافیکی خود اعلام کرد.سیدمحسن پورسیدآقایی با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک پایتخت گفت: کمبود شدید پارکینگ در پایتخت و شهرهای بزرگ دیگر در واقع مکمل معضل ترافیک شده است.

وی تاکید کرد: در راستای مدیریت و کنترل مناسب ترافیک سنگین و حجیم پایتخت ضرورت دارد احداث پارکینگ به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی و با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: اکنون بسیاری از معابر اصلی شهر به واسطه کمبود پارکینگ به محل پارک خودرو تبدیل شده است. این در حالی است که هر یک متر مربع از خیابان‌ها که هزینه زیادی نیز برای احداث انها پرداخت شده در تردد و عبور و مرور خودروها موثر است.

پورسیدآقایی با تاکید بر اینکه برنامه ویژه‌ای برای احداث پارکینگ و محدود کردن فضای پارک حاشیه‌ای خواهیم داشت، اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی با اولویت ناوگان ریلی پایتخت در دستورکار است. ضمن اینکه معتقدم باید پارکینگ و نیز پایانه‌‌‌های ناوگان حمل ونقل عمومی در اطراف ایستگاه‌های مترو در دسترس شهروندان قرار داشته باشد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان