تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

پنج اشتباه توییت انگلیسی احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم به‌تازگی حساب کاربری در توییتر راه‌اندازی کرده و اصرار دارد که به انگلیسی توییت کند و این در حالی است که او تسلط کافی به این زبان ندارد.
رویداد۲۴- محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم به‌تازگی حساب کاربری در توییتر راه‌اندازی کرده و اصرار دارد که به انگلیسی توییت کند و این در حالی است که او تسلط کافی به این زبان ندارد.

به گزارش رویداد۲۴، احمدی‌نژاد روز گذشته در توییتی که این‌طور معنی شد: «به نظر می‌رسد ترامپ با دیدن چند نفر، تمام مردم ایران را نیز ضعیف تصور کرده است» دستکم پنج غلط گرامری داشت.

پنج اشتباه توییت انگلیسی احمدی‌نژاد

پنج اشتباه توییت انگلیسی احمدی‌نژاد
همین مسئله باعث شد تا کاربران توییتر به‌طور گسترده به این امر اشاره کرده و دیگر اشتباهات وی ازجمله استفاده از عبارت «وان دقیقه» طی سخنرانی در دانشگاه کلمبیا در نیویورک را یادآور شوند. 



احمدی‌نژاد در حالی اصرار به انتشار توییت های انگلیسی، آن‌هم با اشتباهات فاحش دارد که به گفته دامادش برای یادگیری زبان انگلیسی به کلاس می‌رود. 

مهدی خورشیدی، داماد احمدی‌نژاد سال گذشته در گفت‌وگو با روزنامه شرق گفته بود: «به نظرم آقای احمدی‌نژاد خودشان توییت هایشان را می‌نویسند چون ایشان مقاله به انگلیسی می‌نویسند. ایشان عضو هیئت‌علمی دانشگاه است و آزمون‌های تافل و آیلتس را هم گذرانده و یک دوره هم کلاس زبان رفتند؛ سه، چهار سال.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
1
0
انگلیسی بلد نیستی مجبوری
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
1
0
کل جمله 5تا کلمه بیشتر نبود اونم همش غلط - آبروی مملکت رو بردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
احمدی نزا. که مانند شماها نیست. او می تواند و کار نشد ندارد. دورود ب. یاور مظلومان جهان احمدی نزا.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان