تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶

بهترین پاسخ به پرسش حق شناس از دانش آموزان جایزه می گیرد

محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با حضور در دبیرستان دخترانه متانت منطقه 17 تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت.

رویداد۲۴-محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با حضور در دبیرستان دخترانه متانت منطقه 17 تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت. محمدجواد حق شناس همزمان با اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در دبیرستان دخترانه متانت منطقه 17 تهران، سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت و اظهار کرد: کشور به امید شما نشسته تا چرخ تولید و دانش را بچرخاند.

وی با بیان اینکه امسال این روز با دو اتفاق مهم، همراه شده است، عنوان کرد: آغاز دهه محرم که یادآور شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین است؛ همه ما را به یاد رشادت ها و شجاعت ها و انسانیت انداخته است.
حق شناس با تاکید بر اینکه برای رسیدن به حقیقت این روزها را بزرگ می شماریم، گفت: برای تمام ایرانیان این روز بزرگ شمرده می شود.
وی یادآورده شد: امروز یادآور روزی است که کشور مورد حمله دشمن قرار گرفت.
وی با بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس و شکستن دیوار صوتی در تهران اظهار کرد: از 31 شهریور سال 59 جنگ آغاز و هشت سال کشور ما را درگیر سخت ترین روزها کرد.
وی تقدیم چند هزار شهید و میلیاردها خسارت را نتیجه جنگی دانست که به ما تحمیل شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش همچنین خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: قدم هایتان برای حرکت در مسیر درست برای رسیدن به آینده روشن استوار باشد.
وی ابراز امیدواری کرد همانگونه که دانش آموز خوبی هستید، انسان خوبی باشید و به عنوان یک فعال اجتماعی برای شهر تلاش کرده و شهروند خوبی برای شهر باشید.
بر اساس گزارش دفتر حق شناس، وی با طرح سوال "شهروند خوب از نظر شما چه وظایفی دارد" از دانش آموزان خواست بطور مکتوب به این سوال پاسخ دهند تا بهترین نوشته جایزه کسب کند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان