تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶

لیلاحاتمی دربین بیست‌ و پنج بازیگر قرن21

سایت معتبر ایندی وایر نام لیلا حاتمی را در بین ۲۵ بازیگر مطرح زن قرن بیست و یک قرار داد.
رویداد۲۴-سایت معتبر ایندی وایر نام لیلا حاتمی را در بین ۲۵ بازیگر مطرح زن قرن بیست و یک قرار داد.

سایت ایندی وایر به تازگی اسامی بیست و پنج بازیگر مطرح زن در سینمای جهان را اعلام کرده است. نام  لیلا حاتمی نیز  برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین در این فهرست قرار گرفته است. در این فهرست همچنین به بهانه تمجید از ژولیت بینوش برای بازی در فیلم کپی برابر اصل از شیوه کارگردانی عباس کیارستمی تجلیل شده است.

سایت ایندی وایر درباره لیلا حاتمی و بازی وی در فیلم جدایی نادر از سیمین نوشته است: لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی مانند یک فرمانده مصمم رفتار می‌کند که علاقه دارد تا محیط اطراف خود را کنترل و آرام کند و به سمت افراطی‌گری حرکت نکند با این حال انعطاف‌پذیری وی در برابر اطرافیان نیز نکته بسیار مثبتی است.

در بخش دیگر از این مطلب؛ نویسنده سایت ایندی وایر با اشاره به فیلم کپی برابر اصل و بازی ژولیت بینوش می‌نویسد: یکی از مواردی که به طور پیوسته در مورد فیلم‌های عباس کیارستمی جالب است این است که چگونه کیارستمی احساسات  را به خوبی نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد ذهنیت را بر قلب تنظیم می‌کند. همین مسئله در بازی ژولیت بینوش نیز مشهود است و وی نیز بسیار چمشگیر بازی می‌کند و یک نقش رازآمیز را به خوبی نشان داده است.

در فهرست ایندی وایر؛ ایزابل هوپر برای بازی در فیلم «او» ساخته پل ورهوفن، اوما تورمن برای «بیل را بکش» ساخته کوئنتین تارانتینو، ساندرا هولر برای «تونی اردمن» ساخته مارن آده، پائولینا گارسیا برای «گلوریا» ساخته سباستین للیو، جئون دو-یئون برای «آفتاب مخفی» ساخته لی چانگ-دونگ، وایولا دیویس برای «حصارها» ساخته دنزل واشنگتن، دانیلا وگا برای «یک زن شگفت‌انگیز» ساخته سباستین للیو، نائومی واتس برای «جاده مالهالند» ساخته دیوید لینچ، الن برستاین برای «فاتحه‌ای برای یک رویا» ساخته دارن آرنوفسکی، لورا لینی برای «می‌توانی روی من حساب کنی» ساخته کنت لونرگان در رتبه اول تا دهم قرار دارند.

لیلا حاتمی در  رتبه هجدهم و ژولیت بینوش در رتبه بیستم این فهرست قرار دارد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان