تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶

گلایه محسن‌هاشمی از برخورد نامناسب شهردار منطقه 18 با عضو شورا

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برخورد نامناسب شهردار منطقه 18 با عضو شورا گفت: از کمیسیون حقوقی نظارت درخواست می‌کنیم این موضوع را با دقت بیشتری بررسی کنند.
رویداد۲۴-محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر تهران در واکنش به تذکر افشین حبیب زاده معاون نظارت شورا در خصوص ارائه گزارشی کامل از مراودات مالی میان شهرداری و کارگزاران گفت: پیشنهاد می‌دهم این تذکر به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال شده و کمیسیون منتظر گزارش شهرداری نماند و خود در این خصوص گزارشی کامل تهیه کرده و در اختیار شورا قرار دهد.

او همچنین درباره تذکر فراهانی درباره عزل شهردار منطقه 18 ادامه داد: به نظر می‌رسد برخورد شهردار منطقه 18 هنگام حضور این عضو شورای شهر با ایشان مناسب نبوده است. در همین راستا از کمیسیون حقوقی نظارت درخواست می‌کنیم این موضوع را با دقت بیشتری بررسی کنند.

هاشمی همچنین درباره تذکر حسن رسولی درباره ملاقات شورا و شهردار با رهبر انقلاب افزود: تذکر آقای رسولی بسیار عمیق و مهم بود و ارتباط شورا با حاکمیت کشور در راستای حل مسائلی که به تنهایی از پس آنها بر نمی‌آید بسیار ضروری است و امیدوارم در این زمینه تا یک ماه آینده به نتیجه برسیم.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان