تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶

دفاع تمام قد یعقوب کریمی از اتهام خنده رحمتی روی نیمکت استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار با سپیدرود صحبت کرد.

رویداد۲۴-بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار با سپیدرود صحبت کرد.یعقوب کریمی بازیکن جوان اما باتجربه استقلال تهران در لیگ هفدهم زیاد به میدان نرفته است و برای تیم منصوریان چندان به کار گرفته نشد. این بازیکن در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا، درباره اتفاقات اخیر استقلال و همچنین بازی با سپیدرود صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

×ابتدا درباره شرایط استقلال در این روزها صحبت کن.

تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم تا بتوانیم نتایج لازم را بگیریم و دوباره به روزهای خوبمان برگردیم. دیگر فرصت اشتباه نداریم و محکوم به برد خواهیم بود.

×استقلال در قعر جدول رده بندی قرار دارد. اصلا فکرش را می کردی؟

ابتدا باید بگویم ما هر چه باشیم و در هر جایگاهی حضور داشته باشیم بازهم استقلال هستیم. فوتبال است و از این اتفاقات رخ می دهد.راستش را بخواهید اصلا فکر نمی کردم چنین اتفاقی برای ما رخ دهد.

×زیاد در این فصل به بازی گرفته نشدی. چرا؟

ابتدا به آقای منصوریان خسته نباشید می گویم. این را فراموش نمی کنم که برایم خیلی زحمت کشیدند اما انتظار داشتم به من فرصت بیشتری می دادند. اگر 20 دقیقه در این بازی های آخر حضور داشتم می توانستم کمک بیشتری کنم و کارایی خودم را نشان دهم.

پست اصلی تو وینگر است اما در این پست به بازی گرفته نمی شوی.

من زمان اقای قلعه نویی حدود 5 بازی هافبک چپ بازی کردم. در زمان آقای مظلومی هم با سایپا و یکی دو تیم دیگر هافبک چپ بودم اما  زیاد در این پست به میدان نرفتم. به یاد ندارم در پست وینگر برای آقای منصوریان بازی کرده باشم. اصلا پست اصلی من وینگر است و 6 بازی ملی هم در این پست انجام دادم و 4 گل زدم. در این پست و در سطح باشگاهی 13 گل زدم که همه در این پست بوده است. کلا در استقلال حدود 10 بازی را در پست اصلی ام به میدان رفتم و هیچ وقت هم بد کار نکرده ام. اینقدر توانایی دارم تا خودم را نشان دهم. اگر بازیکن بدی بودم این همه سال در استقلال نمی ماندم.

×وضعیت تیم در این روزها چضور است. خبرهای زیادی از تیم به بیرون درز پیدا نمی کند.

بعضی وقت ها یک سری مسائل داخلی آدم را خراب می کند. خودم هم زیاد اهل مصاحبه نیستم با این حال نظر لطف مردم و هواداران شامل حالم شده است. دوست دارم استقلال موفق باشد و هواداران خوشحال باشند حالا چه در زمین باشم چه بیرون زمین.

×سه شنبه با سپیدرود باید بازی کنید. یک بازی سخت مقابل تیمی که به تازگی وضعیت خوبی پیدا کرده است.

بازی در رشت به خودی خود سخت است. سپیدرود هم در این هفته ها عملکرد خیلی خوبی داشته است. اما ما هم قسم شدیم که بتوانیم به برتری برسیم. امیدوارم به من فرصت برسد تا بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم.

×این روزها بحث درباره انتخاب سرمربی جدید مطرح است. نظرت در این باره چیست؟

هر گزینه ای که باشگاه صلاح می داند امیدوارم انتخاب شود. برای من زیاد فرق نمی کند چه کسی سرمربی شود. من بازیکن هستم و باید به وظیفه ام عمل کنم.

×به عنوان سوال پایانی. مهدی رحمتی در برنامه نود گفته بود که درباره خندیدن یا نخندیدنش روی نیمکت باید از تو سوال شود. مهدی رحمتی خندید یا خیر؟

من کنار مهدی رحمتی بودم و اصلا حرفهایی که زده می شود درست نیست. نه مهدی و نه هیچ کس دیگری از گل خوردن تیمش خوشحال نمی شود. به زبان آوردن این گونه حرفها اصلا درست نیست.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان