تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۶

سخنان روحانی در سازمان ملل، سزاوار ننگ ترامپ و نتانیاهو بود/ چراغ‌های انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان در حال چشمک زدن است

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان مللل تاکید کرد: آقای روحانی خیلی خوب صحبت کردند و آن صحبت هم شایسته سازمان ملل بود و هم شایسته‌ مخاطبان وی بود و هم سزاوار ننگ ترامپ و نخست‌وزیر اسرائیل.

رویداد۲۴-مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان مللل تاکید کرد: آقای روحانی خیلی خوب صحبت کردند و آن صحبت هم شایسته سازمان ملل بود و هم شایسته‌ مخاطبان وی بود و هم سزاوار ننگ ترامپ و نخست‌وزیر اسرائیل.سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی با اشاره به اظهارات رییس‌جمهور امریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: من در بیانیه‌ای که در خصوص اظهارات رییس‌جمهور آمریکا دادم، گفتم مرگ بر دونالد ترامپ. این یک فرمان قرآنی است که به چنین آدم‌هایی می‌گوید «موتو به قید کم» و این یعنی مرگ بر دونالد ترامپ و نخست‌وزیر اسرائیل.

آنتن‌ها و چراغ‌های انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان در حال چشمک زدن است

وی ادامه داد: نهضت انقلاب اسلامی امام خمینی در جمهوری اسلامی ایران و حرکت اسلام ناب محمدی به رهبری حضرت آقا آنچنان در جهان رشد کرده است که آنتن‌ها و چراغ‌های پیش‌روی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم در حال چشمک زدن است و تاثیرگذار است.

دلیل صحبت‌های ترامپ به خاطر شکست سنگین و مفتضحانه‌شان است

رییس سابق ستاد نیروی کل مسلح با بیان اینکه این امواج انقلاب اسلامی ایران ترامپ و نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس را به وحشت انداخته و دلهره و لرزه در آنها ایجاد کرده است، اظهار داشت: اینکه شما می‌بینید رییس‌جمهور یک کشور چند صد میلیونی یا نخست‌وزیر صهیونیست‌ها این گونه حرف‌ها را به زبان می‌آورند به خاطر آن است که این‌ها هم در نزدیک شدن شکست خوردند و هم در تهدید ایران شکست خوردند و هم در جبهه‌هایی که رویارویی با ایران که در لباس‌های مختلف وارد شدند، شکست سنگین و مفتضحانه‌ای بر آنها وارد شده است.

رفقا و هم‌پیمانان امریکا هم شکست‌خورده و سرافکنده‌اند

فیروزآبادی افزود: رفقا و هم‌پیمانان آنها هم شکست‌خورده و سرافکنده‌اند و امروز مایوس هستند. در این شرایط آنها داد می‌زنند و داد زدن کار کسی است که یا در حال غرق شدن است یا در آتش در حال سوختن است یا مستاصل شده است.

روحانی در سازمان ملل خیلی خوب صحبت کرد

وی در پاسخ به این سوال که حسن روحانی فردای سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل سخن گفت. ارزیابی‌تان از پاسخ رییس‌جمهور به ترامپ چیست؟ تصریح کرد: آقای دکتر روحانی، رییس‌جمهور ملت ایران است، طبیعی است که حرف ملت ایران و رهبر انقلاب اسلامی را می‌زنند. ایشان خطیب و سخنرانی ماهر و متکی به عقل هم هستند. آقای روحانی خیلی خوب صحبت کردند و آن صحبت هم شایسته سازمان ملل بود و هم شایسته‌ مخاطبان وی بود و هم سزاوار ننگ ترامپ و نخست‌وزیر اسرائیل.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان