تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۶

واژگونی مرگبار پراید

واژگونی پراید درمنطقه مرزی گنبدکاووس دو کشته و مصدوم برجای گذاشت

رویداد۲۴-واژگونی پراید درمنطقه مرزی گنبدکاووس دو کشته و مصدوم برجای گذاشت سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک استان گلستان می گوید که براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده مرزی مراوه تپه - گنبدکاووس در سه راهی هوتن، یک نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم شد.

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز سه شنبه اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت 21 دوشنبه شب به علت تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رخ داد.
وی گفت: این خودرو علاوه بر راننده 49 ساله آن به نام 'عبدالله ماهری' از اهالی روستای کرند بخش مرزی داشلی برون، یک سرنشین به نام 'رسول صابری' 41 ساله از اهالی این روستا نیز داشته است.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: پس از واژگونی خودرو، راننده و سرنشین آن بشدت از ناحیه سر، دست، پا و شکم دچار مصدومیت می شوند که مصدومان بلافاصله توسط دو دستگاه آمبولانس از اورژانس 115 کرند و قره گل به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس منتقل می شوند.
وی تصریح کرد: به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی داخلی، سرنشین خودرو ساعت 30 دقیقه بامداد امروز سه شنبه در بیمارستان فوت می کند.
سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گلستان یادآور شد: چند روز پیش نیز براثر واژگونی یک دستگاه پراید درجاده اینچه برون به گنبدکاووس که آن هم بدلیل تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی درکنترل خودرو بود، دو سرنشین این وسیله نقلیه نیز بشدت مصدوم شدند.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
 

 

 

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان