تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶

پروژه بیعت‌گیری از کاپیتان‌های اخراجی استقلال

میک مک درموت ایرلندی با کاپیتان‌های اخراجی استقلال دیدار کرده است.
رویداد۲۴-
میک مک درموت ایرلندی با کاپیتان‌های اخراجی استقلال دیدار کرده است.

میک مک درموت خیلی امید دارد در استقلال تبدیل به یک سرمربی شود. او را حتما خیلی خوب می شناسید. اولین بار پایش را کارلوس کی روش به ایران باز کرد. در بدو ورودش. میک طوری ملی پوشان پا به سن گذاشته تیم 2013 ملی را تمرین می داد که می پرستیدندش .

این مربی اما با پیشنهاد اغوا کننده الاهلی خیلی زود کی روش و ایران را ول کرد و رفت النصر. جایی که شد دستیار والتر زنگا. او فوتبال را خیلی خوب می فهمید. یک بدنساز صرف نبود و کارش در حقیقت تحویل دادن تیم به سرمربی در بهترین حالت بدنی بود. در اوج انگیزه. میک در النصر با اسون گوران اریکسون هم کار کرد و کمی فنی تر از قبل شد. 

یکی دو سالی هم رفت تیم های پایه النصر و امسال به استقلال آمد تا دستیار منصوریان باشد. این همکاری خیلی طول نکشید تا حالا او شده مرد اول نیمکت استقلال. اولین برد در رشت و بازی نسبتا روان استقلال در نیمه دوم سبب شده در اوج بی پولی آبی ها او این مجال را داشته باشد چند هفته ای بیشتر روی نیمکت این تیم بنشیند.

میک که استقلال را به واسطه دستیار ایرانی اش صالح خوب می شناسد، به خوبی می داند در دل تیم با حضور کاپیتان های تیم چه گذشته است. او برای رحمتی و جباری پیغام قرستاده و آنها را یواشکی ملاقات کرده است و برای اینکه دوباره همدل شوند حرف زده است. مشکل استقلال اما با داشتن بازیکنانی مثل مهدی و مجتبی سنگینی نیمکت است. 

حالا با برگشتن مصدومان و پر شدن دست مربی، او چه نیازی به بازیکنانی دارد که یکی شان خودش گفته ترجیح اش خداحافظی است و بازگشت آن دیگری شان تنها گلری را باز بی انگیزه می کند که در یک سال گذشته اگر بازی می کرد شاید الان منصوریان هنوز روی نیمکت بود و از او به عنوان پدیده جوان مربیگری ایرانی نام برده می شد.

آوردن این دو کاپیتان بیرون مانده دیگر حتی سکوها را هم ترغیب به تشویق تیم نمی کند و کسی دیگر این بازو و این پرستیژ استقلال به گفته منصوریان را هم نجات دهندگان تیم نمی داند. همان طور که دیگر خسرو هم یک پدیده برای تیم نیست و تهییجی ندارد. استقلال نیاز به پوست اندازی دارد. بدون پادو ، بدون خسرو ، بدون جباری و بدون رحمتی. استقلالی ها امروز چنین تیمی می خواهند. آیا میک توان ساختنش را دارد؟
نظرات شما
پیشخوان