تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

اختلاف پروفسور و حسینی علنی شد/ برانکو: سیدجلال بازی بعدی هم نیست

اختلاف برانکو و سیدجلال بالا گرفته است.
رویداد۲۴- اختلاف برانکو و سیدجلال بالا گرفته است.

برانکو در اولین فصل حضورش در پرسپولیس قید سیدجلال را زد تا خط دفاعی تیمش در لیگ پانزدهم را با بنگر و نورمحمدی روانه میدان کند. همین موضوع باعث شد تا سرخپوشان در آن فصل بیش از 30 گل دریافت کنند و به دلیل تفاضل گل، قهرمانی را از دست دهند. اما در ابتدای لیگ شانزدهم و با فشار هواداران، علی اکبر طاهری مجبور شد تا سید جلال را به پرسپولیس بیاورد و او را به برانکو تحمیل کند. 

برانکو که همواره نشان داده بود عقیده ای به کاپیتان تیم ملی ندارد، در چند بازی ابتدایی او را در ترکیب قرار نداد اما رفته رفته حسینی به ترکیب رسید و سرخپوشان توانستند با حضور او قهرمانی لیگ را جشن بگیرند و تعداد گل خورده خود را نسبت به فصل قبلش، نصف کنند. پروفسور در اواسط لیگ شانزدهم هم نشان داد به دنبال شجاع خلیل زاده و بارها برای جذب او تلاش کرد. حال با شروع لیگ هفدهم برانکو توانست شجاع را جذب کند و همچنین محمد انصاری را هم یک خط عقب تر برد تا از این دو بازیکن به عنوان مدافعان وسط استفاده کند. 

در نبود سیدجلال پرسپولیس نتوانسته کلین شیت کند و در سه بازی اخیر، دو شکست و یک تساوی کسب کردند. حال روزنامه گل از اختلاف برانکو و جلال حسینی پرده برداشته و از قول سرمربی پرسپولیس نوشته که کاپیتان تیمش با وجود رفع مصدومیت، در بازی برابر استقلال خوزستان حضور ندارد.
نظرات شما
پیشخوان