تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶

علم‌الهدی: سران ما در فضای‌مجازی امنیت ندارند

سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: نیروی اننظامی به عنوان یک جریان خدماتی به عنوان پناهگاه مردم در حوادث و امنیت بخش محسوب می شود.
رویداد۲۴-سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: نیروی اننظامی به عنوان یک جریان خدماتی به عنوان پناهگاه مردم در حوادث و امنیت بخش محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اسارت به عنوان فصل دوم عاشورا یک دفاع نرم در برابر جنگ نرم بود افزود: وقتی اهل بیت امام حسین(ع) را به اسارت گرفتند جنگ نرم را در مسیر اهداف خود ادامه دادند و به دنبال جنگ سخت جنگ نرم را آغاز کردند و قصد داشتند صلابت پیامبر (ص)و اهل بیت(ع) او را بریزند.

اهم صحبت های او از این قرار است:

  •  امروز اقتدار نظام ما قدرت اول منطقه است و خون ایثارگرانه جوانان ما در جبهه های دفاع از حرم است.
  • در فضای مجازی چنان ولنگاری افزایش پیدا کرده که میدانی برای جنگ نرم دشمن شده است و هیچ دفاع نرمی نداریم و این وظیفه پلیس فتا است که فضای مجازی را قبضه کند. نیروی انتظامی تحت فرماندهی کل قوا است و تابع سیاست های جناح گرایانه نباید باشد که اگر آن‌ها اراده کردند فضای سیاسی به نفع هم فکرهای خود به وجود بیاورند.
  • متاسفانه در عرصه هایی که باید فضای مجازی را مدیریت کنند نتوانسته اند، وزیر جوان هم نتوانسته است  یا نگذاشته اند.
  • حرف غلطی است که ما به عنوان امنیت آزادی را در فضای مجازی محدود نمی کنیم، این حرف در فضای واقعی نیست چرا که دزد در فضای واقعی آزاد نیست.
  • نظام مقتدر ما در منطقه دنیای استکبار را مستاصل کرده است اما با این موقعیت اقتدار در فضای مجازی حتی سران قوای ما امنیت ندارند و باید حیثیت و آبروی رئیس قوه مورد اهانت قراربگیرد و دستگاه های اجرایی به روی خود نیاورند.
  • آزادی دشمن و مهاجم علیه استقلال دین، فرهنگ را به نام امنیت محدود نمی کنند و ادعای مدیریت در نظام دارند و نیروی انتظامی ما نباید تابع همین سیاست باشد. اهانت بی بند و باری و هتاکی به اساس اسلام و دین و فرهنگ ما می شود، با این سیاست آزادی، آزادی مهاجم و دشمن را میسر کرده اید.
منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان