تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

انتخاب مربی استقلال ربطی به رحمتی ندارد

حسین ترابپور در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر اینکه چون بیژن طاهری در "مدرسه فوتبال سید مهدی رحمتی" حضور دارد به عنوان مربی استقلال هم انتخاب شده است، اظهار داشت: اول از همه باید بگویم این مدرسه فوتبال برای من است ولی دوست داشتم اسم مهدی رحمتی که دروازه‌بان بزرگی است روی این آکادمی باشد.

رویداد۲۴-حسین ترابپور در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر اینکه چون بیژن طاهری در "مدرسه فوتبال سید مهدی رحمتی" حضور دارد به عنوان مربی استقلال هم انتخاب شده است، اظهار داشت: اول از همه باید بگویم این مدرسه فوتبال برای من است ولی دوست داشتم اسم مهدی رحمتی که دروازه‌بان بزرگی است روی این آکادمی باشد.وی ادامه داد: نمی‌دانم چه کسی این حاشیه‌ها را درست می‌کند که چون بیژن طاهری در "مدرسه فوتبال سید مهدی رحمتی" حضور دارد به عنوان مربی استقلال هم انتخاب شده است! من شخصا این مربی با سابقه و با تجربه را به مدرسه فوتبال دعوت کرده‌ام تا از حضورش نهایت استفاده را کنیم. این شخص در زمان بازیگری در تیم ملی و تیم‌های خارجی حضور داشته و در زمان مربیگری هم هدایت تیم‌های مطرحی را به عهده داشته است.

مربی سابق استقلال تاکید کرد: استقلال الان در حاشیه قرار دارد. هر پیشکسوت دیگری هم برای مربیگری استقلال می‌آمد مخالف و موافق‌هایی داشت. وقتی کمیته فنی این 2 فرد را انتخاب کرده‌اند، باید بگذارند سر تمرین بیایند. اگر هم اشتباه کرده‌اند، رک بگویند اشتباه کردیم و با توجه به مسائل پشت پرده نمی‌توانیم این 2 فرد را در استقلال داشته باشیم. این 2 نفر رزومه کاملی دارند که نیاز به صحبت کردن در مورد آن نیست. دین‌محمدی و طاهری نسبت به لیاقتی که داشته‌اند به استقلال رفتند. اگر ما می‌خواهیم استقلال را درست کنیم این راهش نیست. مشکل استقلال الان فقط مربی‌ها هستند؟ مربی‌ها دیواری هستند برای اینکه مشکلات باشگاه نمایان نشود. توپ همیشه در زمین مربی‌هاست و مشکلات را پشت آنها قایم می‌کنند.
ترابپور تصریح کرد: وقتی یک نشست برگزار می‌شود هیچ‌کدام از پیشکسوت‌ها دعوت نمی‌شوند و این جای تاسف دارد. وقتی خود ما به پیشکسوتان‌مان بی‌احترامی می‌کنیم از بقیه چه انتظاری داریم. بی‌احترامی کردن مگر فقط به توهین کردن است؟

منبع: میزان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان