تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

۲۷ باند سرقت منهدم شد/دستگیری ۱۱۶ سارق و ۱۱ محکوم متواری

رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام ۲۷ باند سرقت خبر داد.

رویداد۲۴-رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام ۲۷ باند سرقت خبر داد.سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات سراسری مأموران پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در عملیات اخیر ماموران پرتلاش و سختکوش پلیس آگاهی فاتب 27 باند سرقت در سطح شهر تهران شناسایی و متلاشی شد.

رئیس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: 15 باند زورگیر و کیف‌قاپ، 4 باند سرقت منزل و مغازه، 7 باند سرقت خودرو و موتورسیکلت و یک باند سرقت مسلحانه در این عملیات منهدم شد؛ 116 سارق و 11 محکوم متواری نیز دستگیر شدند.

او با بیان اینکه میلیون‌ها تومان اموال مسروقه کشف شده‌است، گفت: انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد تومان نیز کشف شد که در آن 10 هزار کارتن کفش قاچاق، انبوهی از داروهای بدنسازی قاچاق و تقلبی و انبار بزرگ مواد غذایی کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با اشاره به انهدام باند 10 نفره جاعلان مهرها و اسناد سازمان‌های دولتی گفت: این باند مهرهای سازمان‌هایی همچون وزارت کشور، قوه قضائیه، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش، راهور ناجا و... را جعل کرده و به تهیه و تنظیم اسناد دولتی و سازمان‌ها اقدام می‌کردند؛ این باند بعد از یک هفته کار و شناسایی شب گذشته منهدم شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان