تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

افزایش رگبار باران و کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور

احد وظیفه مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش رگبار باران و کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور طی روزهای چهارشنبه تا جمعه خبر داد.

رویداد۲۴-احد وظیفه مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش رگبار باران و کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور طی روزهای چهارشنبه تا جمعه خبر داد. احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز  در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. 

وی افزود: فردا بعدازظهر در شمال غرب و شمال شرق کشور در اوایل بعدازظهر افزایش موقتی ابر و احتمال بارش پراکنده وجود دارد و تا اواخر وقت این روز روند افزایش ملایم دما در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از روز چهارشنبه (۱۹ مهرماه) در پی نفوذ جریان‌های شمالی و گذر موجی از نوار شمالی کشور تا آخر هفته در برخی نقاط شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفنه وظیفه دریای خزر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مواج خواهد بود و از فردا بعدازظهر و طی روز چهارشنبه مناطق شرقی و مرکزی خلیج فارس همچنین روز پنجشنبه خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: در اواخر روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه در جنوب غرب کشور احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشینه و کمینه دما در این روز بین ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد همچنین در روز چهارشنبه (۱۹ مهرماه) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد در بعدازظهر با افزایش ابر  با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان