تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
استرالیا 2-سوریه 1

حسرت جام جهانی به دل سوریه ماند/ پرش کانگوروها به سوی جام جهانی

تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری مقابل سوریه نماینده آسیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شد.
رویداد۲۴- تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری مقابل سوریه نماینده آسیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شد.

در دیدار برگشت پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره آسیا دو تیم استرالیا و سوریه در سیدنی برابر هم به میدان رفتند که در ابتدای مسابقه این سوری‌ها بودند که موفق شدند میزبان خود را غافلگیر کنند. اشتباه مدافعان استرالیایی سبب شد که عمر السومه مهاجم الاهلی عربستان از این موقعیت استفاده کند و در دقیقه ۶ دروازه کانگورها را باز کند.

در ادامه استرالیا که شروع ضعیفی داشت با ضربه سر تیم کیهیل موفق شد دروازه سوریه را باز کند تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

در نیمه نخست دو تیم بار دیگر موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند ولی درخشش دروازه‌بان‌ها خصوصا دروازه‌بان سوریه سبب شد توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

در نیمه دوم استرالیا بازی بهتری به نمایش گذاشت و سوریه نیز سعی کرد روی ضد حملات خطرساز شود. حضور خطیب به عنوان بازیکن تعویضی باعث شد استحکام خط میانی تیم سوریه بالا باشد ولی در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافه داور با سخت‌گیری الماواس هافبک تیم سوریه را از زمین بازی اخراج کرد تا این تیم ۱۰ نفره شود و استرالیا سراسر حمله شد تا بتواند با یک بازیکن بیشتر استفاده کند ولی با این حال مهاجمان استرالیا قدرت کافی در زدن گل را نداشتند.

در نهایت باز هم این تیم کیهیل بود که قدرت سرزنی خود را نشان داد و توانست با ضربه سر بار دیگر این بار در نیمه دوم وقت‌های اضافه برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد.

در ثانیه های پایانی این بازی ضربه عمر السومه از روی یک ضربه ایستگاهی به دیرک دروازه اصابت کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک استرالیا به پایان برسد.

رقیب استرالیا در مرحله نهایی بامداد فردا (چهارشنبه) از بین تیم‌های آمریکای مرکزی و شمالی انتخاب خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان