تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶

مدعی اول دستیاری مربی استقلال

وینفرد شفر پس از بررسی هایی که روی پیشنهاد اولیه کمیته فنی داشت، روی گزینه طاهری تا حدود زیادی به جمع بندی رسیده است و روز گذشته هم صحبت‌هایی در این خصوص صورت گرفت، اما او هنوز تایید نهایی را به باشگاه نداده است.

رویداد۲۴-وینفرد شفر پس از بررسی هایی که روی پیشنهاد اولیه کمیته فنی داشت، روی گزینه طاهری تا حدود زیادی به جمع بندی رسیده است و روز گذشته هم صحبت‌هایی در این خصوص صورت گرفت، اما او هنوز تایید نهایی را به باشگاه نداده است. وینفرد شفر با توجه به توافقی که با افتخاری داشت، دستیارانش را باید زیر نظر باشگاه استقلال انتخاب می‌کرد. انتخابی که به دلیل حساسیت‌های پیش آمده تا حدود زیادی طول کشیده است.

در حالی که روز شنبه خبر از دستیاری بیژن طاهری در تیم استقلال در برخی رسانه‌ها مطرح شد اما این انتخاب هنوز قطعی نشده است. پیگیری‌ها مشخص کرد شفر پس از بررسی هایی که روی پیشنهاد اولیه کمیته فنی داشت، روی گزینه طاهری تا حدود زیادی به جمع بندی رسیده است و روز گذشته هم صحبت‌هایی در این خصوص صورت گرفت، اما او هنوز تایید نهایی را به باشگاه نداده است. پسر شفر نیز به زودی به عنوان آنالیزور به کادر فنی آبی پوشان اضافه خواهد شد.
خبر دیگر در خصوص کادر فنی استقلال این است که این باشگاه در حال بررسی برای اضافه کردن یک مربی دروازه بانی به کادر فنی است. پس از استعفای حمید بابازاده همراه با علیرضا منصوریان، اشکان نامداری به صورت موقت تمرینات دروازه‌بانان این تیم را زیر نظر گرفته است.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان