تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین در واکنش به اظهارات ترامپ

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در واکنش به اظهارات موهن ترامپ بیانیه‌ای را صادر کرد.

رویداد۲۴-انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در واکنش به اظهارات موهن ترامپ بیانیه‌ای را صادر کرد.در این بیانیه آمده است: اظهارات توهین‌آمیز، بی‌پایه و سخیف و غیرمتعارف با موازین بین‌المللی، توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا،  بار دیگر موجی از نفرت و انزجار را در جامعه جهانی و به ویژه مردم بزرگ و شریف ایران آفرید. این اظهارات نماد تکبر و خودشیفتگی و بی‌اعتنایی به تعهدات بین‌المللی از جمله توافق هسته‌ای بود و موجب انزوای کاخ سفید حتی در بین همپیمانان خود شد.

رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا که حتی از بردن نام صحیح خلیج همیشه فارس ناتوان است، هنوز درک نکرده که، ملت غیور و شجاع ایران به پیروی از رهبر شجاع خود همواره از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی خود دفاع کرده و اجازه استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس را نمی‌دهند و بهتر است آقای ترامپ سراغ زور بازوی فرزندان ایران زمین را از چشم گریان و تن لرزان ملوانان اسیر خود در خلیج فارس بگیرد. 

پاسخ سریع و صریح و متحدانش ملت ایران و آقای دکتر روحانی رئیس‌جمهور به اظهارات ترامپ نمونه کوچکی از سیاست صحیح در قبال مستکبرین و ستمگران جهان است. 

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین ضمن محکوم کردن اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا و با حمایت قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک ارتش مردمی و ضد تروریسم، حمایت خود را از اجرای برنامه تا زمانی منافع کشورمان تامین شود را اعلام داشته و اعتقاد دارد که می‌توان با مقاوم‌سازی اقتصاد و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، از کیان و استقلال خود دفاع کرده و مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی را طی کرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان