تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

قطع عضو راننده پراید براثر واژگونی

سخنگوی اورژانس کشور از قطع عضو راننده پراید در سانحه واژگونی اتومبیل در جاده قم خبر داد و گفت: این فرد برای پیوند اعضا به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شده است.

رویداد۲۴-سخنگوی اورژانس کشور از قطع عضو راننده پراید در سانحه واژگونی اتومبیل در جاده قم خبر داد و گفت: این فرد برای پیوند اعضا به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شده است.‌ خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: حدود 15 دقیقه پیش مرکز هدایت عملیات و بحران اورژانس قم تصادفی در کیلومتر 48 جاده قم به تهران را اعلام کرد.

او ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه پراید که یک سرنشین داشت به دلایل نامعلومی واژگون شده بود. یک بالگرد به محل حادثه اعزام و در محل حادثه مشاهده شد که یک پای بیمار قطع شده و با توجه به اینکه برای پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی قم مهیا نبود بلافاصله با دانشگاه علوم پزشکی تهران هماهنگ شد و بیمارستان محل دریافت کننده بیمار مشخص شد.

سخنگوی سازمان اورژانس با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی برای این منظور در نظر گرفته شد گفت: بالگرد بلافاصله تغییر مسیر به سمت تهران داد و اجازه فرود بالگرد در بیمارستان امام‌خمینی اخذ و تا لحظاتی دیگر این بالگرد در این بیمارستان فرود می‌آید و کادر این بیمارستان آماده پذیرش بیمار هستند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان