تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

نظارت و مراقبت مناسب نسبت به مجرمان آزاد شده صورت گیرد

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: باید نظارت‌ها و مراقبت‌های مناسبی پس از آزادی مجرمان نسبت به آنها صورت گیرد تا شاهد وقوع مجدد جرم از سوی آنان نباشیم و آنها بتوانند به خوبی و به دور از اعمال مجرمانه زندگی کنند.

رویداد۲۴-دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: باید نظارت‌ها و مراقبت‌های مناسبی پس از آزادی مجرمان نسبت به آنها صورت گیرد تا شاهد وقوع مجدد جرم از سوی آنان نباشیم و آنها بتوانند به خوبی و به دور از اعمال مجرمانه زندگی کنند.حجت الاسلام  صادقی دادستان قزوین با تاکید بر اینکه مقوله امنیت شوخی بردار نیست گفت: باید نگاه جدی و مستمر به مقوله حفظ نظم و امنیت داشته و آگاه باشیم که دشمن همواره در پی ایجاد ناامنی است و بر همین اساس ساده انگاری مسائل امنیت جامعه اثرات مطلوبی نخواهد داشت. 

وی افزود: نظم، امنیت و اجرای قانون به سادگی امکان پذیر نیست بلکه موانع و مشکلات زیادی دارد اما ما باید به دنبال آن باشیم که با همه سختی‌های موجود بتوانیم پله‌های ترقی را در این زمینه طی کنیم.

صادقی  تاکید کرد: در مقابله و مبارزه با اشرار نباید هیچ کوتاهی صورت گیرد بلکه باید تمامی ظرفیت را به کار گرفت و در برابر متخلفان و مجرمان ایستادگی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نظارت و تشدید مراقبت بر مجرمان آزاد شده بسیار حائز اهمیت است و بنابراین باید پس از آزاد شدن زندانی نظارتی هایی صورت گیرد تا شاهد تکرار جرم توسط افراد نباشیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان