تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

همدردی کی‌روش با قربانیان آتش‌سوزی پرتغال

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان با انتشار پیامی با قربانیان و حادثه دیدگان آتش سوزی اخیر پرتغال ابراز همدردی کرد.

رویداد۲۴-کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان با انتشار پیامی با قربانیان و حادثه دیدگان آتش سوزی اخیر پرتغال ابراز همدردی کرد. یک رشته آتش سوزی در مرکز و شمال پرتغال و اسپانیا در حال حاضر در جریان است که جان دست کم 31 نفر را گرفته است و هزاران مامور آتش نشانی، ساعت‌هاست در تلاش برای خاموش کردن شعله‌ها هستند. تعدد قربانیان، این موضوع را به یک اتفاق تراژدیک برای پرتغالی ها تبدیل کرده و روز گذشته نیز کریستیانو رونالدو در اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد. حال کارلوس کی روش نیز با انتشار پیام زیر در فیس بوکش، با قربانیان و آتش نشانان ابراز همدردی کرد.

 

"پارائو، مرکز پرتغال. شاهد عذاب و درماندگی افرادی هستیم که سعی دارند زندگی و کارشان را نجات دهند. از تماشای شجاعت افرادی که هیچگاه تسلیم نمی‌شوند، حتی در مواقعی که با شعله‌های مهیب روبرو می‌شوند احساس افتخار می‌کنم. این پیام برای آن دسته افرادی است که در شرایط دشوار، در پرتغال با آتش می‌جنگند. آنها از خود و دیگران دفاع می‌کنند.

آنها قهرمان‌هایی هستند که در جنگی گرفتار شده اند که نباید در آن تنها باشند. امیدوارم بالاخره از آنها حمایت شود. برای آنهایی که نتوانستند دوام بیاورند نیز یک معذرت‌خواهی از سوی تمام ما، از سوی تمام کشور الزامی است. کشور ما، خود ماست. امیدوارم روح قربانیان  در آرامش باشد و خانواده ‌هایشان در آسایش باشند."

 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان