تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

هشدار به شهروندان تهرانی/وزش باد شدید در پایتخت

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در تهران از شهروندان خواست که از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

رویداد۲۴-رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در تهران از شهروندان خواست که از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.اسماعیل نجار  در این باره گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وزش باد شدید عصرگاهی در تهران از شهروندان می‌خواهم که با سازمان مدیریت بحران و نیروهای خدماتی، امدادی و انتظامی همکاری داشته و به توصیه‌های آنان توجه کنند.

وی با بیان اینکه تحقق ایمنی با مشارکت شهروندان امکان پذیر است خاطرنشان کرد: در همین راستا لازم است که شهروندان به منظور حفظ ایمنی خود به توصیه‌های پلیس و همچنین مدیران کل بحران توجه داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد ابعاد و شدت وزش باد شدید به اندازه یک طوفان باشد، اظهار کرد: با این وجود لازم است که شهروندان اصول ایمنی را رعایت کنند. از حضور در لبه پشت بام‌ها پرهیز کرده و در زیر درخت‌های تنومند و خشکیده توقف نکنند.

نجار با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران کشورتمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی را به حالت آماده باش درآورده گفت: توصیه‌های لازم به دستگاه‌های مربوطه اعم از آتش نشانی، مدیریت بحران شهر تهران، اورژانس، پلیس، نیروهای شهرداری و... داده شده اما شهروندان نیز باید با ما همراهی داشته باشند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان