تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

اسپانیا بزرگ است اما انگیزه نوجوانان کارهای بزرگتری می کند

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به پیروزی تاریخی نوجوانان ایران و صعود به جمع هشت تیم برتر جام جهانی2017 هند پرداخت.

رویداد۲۴-سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به پیروزی تاریخی نوجوانان ایران و صعود به جمع هشت تیم برتر جام جهانی2017 هند پرداخت. AFC در گزارش خود نوشته است: ایران در چهارمین بازی خود در جام جهانی نوجوانان به چهارمین برد خود دست یافت تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. نوجوانان ایران که مرحله گروهی را با کسب ۳ پیروزی، به ویژه برد ۴ بر صفر برابر آلمان، پشت سر گذاشته بودند، در این بازی هم با دو گل دقایق ابتدایی از مکزیک پیش افتاد و به نظر می رسید پیروزی پر گل دیگری در راه است اما رفته رفته مکزیک بر بازی مسلط شد و از شوک دو گل خورده در ابتدای بازی بیرون آمد و یکی از گلها را در همان نیمه اول جبران کرد.

 

 

در این بازی غلام زاده دروازه بان ایران نمایش بسیار خوبی داشت و تا قبل از گل مکزیک، چند فرصت خوب را از حریف گرفت. در نیمه دوم هم که مکزیک حملات گسترده تری روی دروازه ایران تدارک دید، باز هم غلام زاده دروازه ایران را بارها نجات داد تا در دقایق پایانی ایران با در اختیار گرفتن توپ، کمی از فشار مکزیکی ها کم کند.

گرچه دیدار بعدی ایران در مرحله یک چهارم نهایی در برابر اسپانیا، نبرد سختی برای نماینده آسیا خواهد بود اما آنها تا این مرحله هم نشان داده اند که انگیزه لازم برای انجام کارهای بزرگ در تقابل با هر حریفی را دارند.

 

 

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان