تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

عمری دگر بباید بعد از وفات ما را...

آرزو چیز عجیبی است. برآورده شدنش برای آدمی که دم رفتن است دو وجه دارد. یا او را از رفتن منصرف می‌کند یا راهی‌اش می‌کند که با خیال راحت برود. برای مهدی وجه دوم آرزو بود که تحقق یافت.

رویداد۲۴-آرزو چیز عجیبی است. برآورده شدنش برای آدمی که دم رفتن است دو وجه دارد. یا او را از رفتن منصرف می‌کند یا راهی‌اش می‌کند که با خیال راحت برود. برای مهدی وجه دوم آرزو بود که تحقق یافت. دلش می‌خواست بازیکنان تیم پرسپولیس را ببیند. توی دنیای کوچکش، آن آدم‌ها بزرگترین سایه‌هایی بودند که بر سر رؤیاهایش می‌گستردند. با آن قلب مریض، شاید آنقدر واقع بین بود که بداند هرگز نمی‌تواند توی مستطیل سبز بدود. مستطیل سبز پیشکش، توی همان کوچه پس کوچه‌های اندیمشک هم توان دویدن نداشت، اما آرزو که این چیزها سرش نمی‌شود. آرزو یک جوری می‌پیچید به باورت که دیگر ندانی چه چیز واقعیت دارد چه چیز خیال است و در باور مهدی آرزوی دیدن بازیکنان پرسپولیس آنقدر جدی بود که بالاخره محقق شد.

همین چند روز پیش این عکس را گرفت. با لباس تیم محبوبش و در کنار بازیکنانی که دوست‌شان داشت. چهره‌اش رنگ آرزو دارد. خوشحالی آدم کوچکی که جهانش را به اندازه آرزوهایش گسترده است. آنها را دید و بعد تمام شد. قلبش دیگر یاری نکرد. تو بگو انگار دیگر کاری در این دنیا نداشت. مهدی به اندازه همین آرزو زندگی کرد. به اندازه همین آرزو از دنیا طلب داشت. حالا چشم‌هایش را بسته است و لابد توی خیال دارد پا به پای بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان می‌دود. صدای خنده‌هایش بهشت را پر کرده است و این جهان لیاقت داشتنش را از دست داده است.مهدی جوکشت هوادار خردسال پرسپولیس که به بیماری قلبی دچار شده بود دیروز درگذشت. تصویر مربوط به عکس یادگاری او با محسن مسلمان و علی علیپور است. 

نظرات شما
پیشخوان